A MEDIA Central Group nemzetközi terjeszkedésbe kezd és egyesíti erőit a ShopFully-val
Európa vásárlóaktivizálásban legnagyobb specialistája, a MEDIA Central Group egyesíti erőit a kontinens vezető digitális drive-to-store marketingtechnológiai platformjával, a ShopFully-val. MEDIA Central Group digitális üzletágainak, az Offerista Groupnak és a Yagorának a ShopFullyval való egyesítésével Európa-szerte egyedülálló, adatvezérelt, 360°-os drive-to-store marketingportfóliót kínál egyetlen forrásból.
A drive-to-store marketing világa dinamikusan fejlődik és ezzel a lépéssel a MEDIA Central Group a kereskedőket és a márkákat a nyomtatásról a hibrid értékesítési stratégiára való átállásban segíti, és az összes európai piacon növelheti az ügyfelek digitális elérését. A ShopFully és az Offerista ezáltal új digitális piacvezető vállalatot alkotnak úgy Európában, mint nemzetközi szinten.
A digitális üzletágak egyesítése a MEDIA Central Group növekedését támogatja Stefano Portu, a ShopFully vezérigazgatója és a MEDIA Central Group digitális vezérigazgatója, valamint Benjamin Thym, az Offerista Group vezérigazgatója irányítása alatt. A jövőben mindkét vállalat helyi retail- és brand-ügyfelei hozzáférhetnek a két vállalat know-how-jához és a legjobb technológiához a vásárlók elérése és aktivizálása érdekében Európában és azon is túl digitális platformokon, vagy a POS-szel.
A 2012-ben alapított, milánói székhelyű technológiai vállalat, a ShopFully ma már Európa, Latin-Amerika és Ausztrália 12 országában működik 370 fős csapattal. A ShopFully a DoveConviene, a Tiendeo, a PromoQui és a VolantinoFacile alkalmazásai és weboldalai, valamint technológiai megoldásai – köztük a „”HI!”” (Hyperlocal Intelligence), a ShopFully AI-alapú hiperlokális marketingplatformja – révén világszerte több mint 400 jelentős kereskedőnek és a legismertebb márkáknak nyújt segítséget összesen 45 millió fogyasztót megszólítani a vásárlási folyamat során az online kutatástól kezdve az üzletben történő vásárlásig.
„Miután Németországban és Közép- és Kelet-Európában a közelmúltban az Offerista Group és a data-science szakértő Yagora felvásárlásával növekedtünk, örömmel köszöntjük a ShopFully-t is családunkban. Együtt egész Európában új szintre emeljük a drive-to-store marketinget, és egyedülálló elérést és szakértelmet kínálunk a kiskereskedelmi és márkaügyfeleknek”
― mondta el Ingo Wienand, a MEDIA Central Group vezérigazgatója.
„Nagyon örülünk, hogy a MEDIA Central Group-pal egyesülve Európa elsőszámú drive-to-store-marketing-szolgáltatójává válhatunk. Azzal, hogy egyesítjük erőforrásainkat a ShopFully erős dél-európai és nemzetközi jelenlétét, az Offerista Group vezető pozícióját a DACH és CEE régióban, valamint a Yagora adatelemzői szakértelmét –, képesek leszünk a kiskereskedőknek és a márkáknak Európa-szerte és azon túl egyetlen forrásból és technológiai platformról egyedi és széleskörű digitális drive-to-store megoldásokat kínálni”
― tette hozzá Stefano Portu, a Digital MEDIA Central Group vezérigazgatója.
A több mint 30 országban tevékenységet folytató MEDIA Central Group jelenleg 900 alkalmazottat foglalkoztat 21 helyszínen.
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >