A MEDIA Central Group nemzetközi terjeszkedésbe kezd és egyesíti erőit a ShopFully-val
Európa vásárlóaktivizálásban legnagyobb specialistája, a MEDIA Central Group egyesíti erőit a kontinens vezető digitális drive-to-store marketingtechnológiai platformjával, a ShopFully-val. MEDIA Central Group digitális üzletágainak, az Offerista Groupnak és a Yagorának a ShopFullyval való egyesítésével Európa-szerte egyedülálló, adatvezérelt, 360°-os drive-to-store marketingportfóliót kínál egyetlen forrásból.
A drive-to-store marketing világa dinamikusan fejlődik és ezzel a lépéssel a MEDIA Central Group a kereskedőket és a márkákat a nyomtatásról a hibrid értékesítési stratégiára való átállásban segíti, és az összes európai piacon növelheti az ügyfelek digitális elérését. A ShopFully és az Offerista ezáltal új digitális piacvezető vállalatot alkotnak úgy Európában, mint nemzetközi szinten.
A digitális üzletágak egyesítése a MEDIA Central Group növekedését támogatja Stefano Portu, a ShopFully vezérigazgatója és a MEDIA Central Group digitális vezérigazgatója, valamint Benjamin Thym, az Offerista Group vezérigazgatója irányítása alatt. A jövőben mindkét vállalat helyi retail- és brand-ügyfelei hozzáférhetnek a két vállalat know-how-jához és a legjobb technológiához a vásárlók elérése és aktivizálása érdekében Európában és azon is túl digitális platformokon, vagy a POS-szel.
A 2012-ben alapított, milánói székhelyű technológiai vállalat, a ShopFully ma már Európa, Latin-Amerika és Ausztrália 12 országában működik 370 fős csapattal. A ShopFully a DoveConviene, a Tiendeo, a PromoQui és a VolantinoFacile alkalmazásai és weboldalai, valamint technológiai megoldásai – köztük a „”HI!”” (Hyperlocal Intelligence), a ShopFully AI-alapú hiperlokális marketingplatformja – révén világszerte több mint 400 jelentős kereskedőnek és a legismertebb márkáknak nyújt segítséget összesen 45 millió fogyasztót megszólítani a vásárlási folyamat során az online kutatástól kezdve az üzletben történő vásárlásig.
„Miután Németországban és Közép- és Kelet-Európában a közelmúltban az Offerista Group és a data-science szakértő Yagora felvásárlásával növekedtünk, örömmel köszöntjük a ShopFully-t is családunkban. Együtt egész Európában új szintre emeljük a drive-to-store marketinget, és egyedülálló elérést és szakértelmet kínálunk a kiskereskedelmi és márkaügyfeleknek”
― mondta el Ingo Wienand, a MEDIA Central Group vezérigazgatója.
„Nagyon örülünk, hogy a MEDIA Central Group-pal egyesülve Európa elsőszámú drive-to-store-marketing-szolgáltatójává válhatunk. Azzal, hogy egyesítjük erőforrásainkat a ShopFully erős dél-európai és nemzetközi jelenlétét, az Offerista Group vezető pozícióját a DACH és CEE régióban, valamint a Yagora adatelemzői szakértelmét –, képesek leszünk a kiskereskedőknek és a márkáknak Európa-szerte és azon túl egyetlen forrásból és technológiai platformról egyedi és széleskörű digitális drive-to-store megoldásokat kínálni”
― tette hozzá Stefano Portu, a Digital MEDIA Central Group vezérigazgatója.
A több mint 30 országban tevékenységet folytató MEDIA Central Group jelenleg 900 alkalmazottat foglalkoztat 21 helyszínen.
Kapcsolódó cikkeink
Egyesült az EY és a denkstatt
A denkstatt mostantól „EY denkstatt” néven működik, az EY Globális…
Tovább olvasom >5 trend, amely 2024-ben uralni fogja a kiskereskedelmi ágazatot
Oliver Olschewski – az Offerista Group CEE vezérigazgatója szerint: „A…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
2023 novemberében az Offerista Group és a ShopFully Bulgáriában, Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >