A McDonald's nettó profitja és bevétele is két számjeggyel nőtt
Kétszámjegyű növekedésről számolt be a McDonald’s ma közzétett második negyedéves gyorsjelentésében: a társaság nettó profitja 15%-kal növekedett a bevétel 16%-os emelkedése mellett. A cég számai az elemzői konszenzust felülmúlták, aminek hatására a vállalat részvényei 2,6%-kal ugrottak meg a nyitás előtti kereskedésben.
6,91 milliárd dolláros bevétel mellett 1,41 milliárd dolláros nettó eredményt ért el a McDonald’s a második negyedévben, ami azt jelenti, hogy mind a bevétel, mind a profit szintjén kétszámjegyű növekedést mutatott fel a vállalat. A legalább egy éve nyitva tartó üzletek bevételei 5,6%-kal emelkedtek 2010 második negyedévéhez viszonyítva, és a menedzsment várakozásai szerint a növekedés nem áll meg: júliusra 4-5%-os dinamikát prognosztizál a vezetőség.
A cég felülteljesítette az elemzői várakozásokat is: a várt 1,28 dollárral szemben 1,35 dolláros egy részvényre jutó nyereséget könyvelt el az április-júniusi időszakban. A negyedévben a növekedéshez nagyban hozzájárult a McCafé termékvonala, amely azóta, hogy 2009 májusában megjelent kávéjával az Egyesült Államokban, nagymértékben kiszélesítette termékkínálatát.
A negyedéves számok fogadtatása pozitív kedvező volt, a vállalat részvényei közel 3%-kal ugrottak meg az amerikai tőzsdén a nyitás előtti kereskedésben – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >