A McDonald’s nehéz döntést hozott
A McDonald’s bejelentette, hogy visszavásárolja izraeli üzleteit, hogy helyreállítsa hírnevét és újra elérje értékesítési céljait a Közel-Keleten.
A döntés hátterében a vállalatot ért bojkott áll, mivel a helyi franchise partner, az Alonyal, ingyen ételt osztott izraeli katonáknak. A bojkottot több muszlim többségű ország támogatta, és globális szintre is kiterjedt.
Chris Kempczinski, a McDonald’s vezérigazgatója szerint a félretájékoztatás miatt nem érték el negyedéves értékesítési céljukat. A McDonald’s reményei szerint az izraeli üzletek visszaszerzésével sikerül helyreállítaniuk hírnevüket a Közel-Keleten és újra elérniük értékesítési céljaikat.
A tervek szerint összesen 225 étterem kerül vissza a McDonald’s kezelésébe, amelyek összesen 5000 munkavállalót foglalkoztatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Fertőzésveszély a friss zöldségek miatt: az E. coli járvány és a gyorséttermek kihívásai
Az amerikai gyorsétteremláncok csütörtökön drasztikus lépésre kényszerültek: a McDonald’s éttermeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >