A McDonald’s nehéz döntést hozott
A McDonald’s bejelentette, hogy visszavásárolja izraeli üzleteit, hogy helyreállítsa hírnevét és újra elérje értékesítési céljait a Közel-Keleten.
A döntés hátterében a vállalatot ért bojkott áll, mivel a helyi franchise partner, az Alonyal, ingyen ételt osztott izraeli katonáknak. A bojkottot több muszlim többségű ország támogatta, és globális szintre is kiterjedt.
Chris Kempczinski, a McDonald’s vezérigazgatója szerint a félretájékoztatás miatt nem érték el negyedéves értékesítési céljukat. A McDonald’s reményei szerint az izraeli üzletek visszaszerzésével sikerül helyreállítaniuk hírnevüket a Közel-Keleten és újra elérniük értékesítési céljaikat.
A tervek szerint összesen 225 étterem kerül vissza a McDonald’s kezelésébe, amelyek összesen 5000 munkavállalót foglalkoztatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >