A McDonald’s nehéz döntést hozott
A McDonald’s bejelentette, hogy visszavásárolja izraeli üzleteit, hogy helyreállítsa hírnevét és újra elérje értékesítési céljait a Közel-Keleten.
A döntés hátterében a vállalatot ért bojkott áll, mivel a helyi franchise partner, az Alonyal, ingyen ételt osztott izraeli katonáknak. A bojkottot több muszlim többségű ország támogatta, és globális szintre is kiterjedt.
Chris Kempczinski, a McDonald’s vezérigazgatója szerint a félretájékoztatás miatt nem érték el negyedéves értékesítési céljukat. A McDonald’s reményei szerint az izraeli üzletek visszaszerzésével sikerül helyreállítaniuk hírnevüket a Közel-Keleten és újra elérniük értékesítési céljaikat.
A tervek szerint összesen 225 étterem kerül vissza a McDonald’s kezelésébe, amelyek összesen 5000 munkavállalót foglalkoztatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Fertőzésveszély a friss zöldségek miatt: az E. coli járvány és a gyorséttermek kihívásai
Az amerikai gyorsétteremláncok csütörtökön drasztikus lépésre kényszerültek: a McDonald’s éttermeinek…
Tovább olvasom >TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >