A McDonald’s étteremlánc a K-pop-sztár BTS-sel kötött szerződést
A McDonald’s étteremlánc április 19-én jelentette be, hogy 50 országra kiterjedő, nemzetközi együttműködést kötött a hazánkban is rendkívül népszerű K-pop együttessel, a BTS-szel, aminek köszönhetően május végétől a magyar rajongók a hazai éttermekben is megkóstolhatják majd a dél-koreai fiúcsapatról elnevezett menüt.
A következő néhány hónapban a zenekar rajongói még közelebb kerülhetnek kedvenc előadóikhoz, hiszen azóta, hogy a McDonald’s tavaly az Egyesült Államokban elindította a hírességek kedvenc rendelését bemutató programját, a Famous Orderst, most először a BTS Menü világszerte közel 50 országban, azonos időben lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Shake, rendszerváltás, generációváltás – A győri McDonald’s és a Tutti közös története 35 év távlatából
1990. május 19-én a győri Lenin út 23. alatt –…
Tovább olvasom >Filantróp megközelítéssel
Jelentős előrelépést ért el a munkaerőpiaci befogadás előmozdítása terén a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével,…
Tovább olvasom >Megjött a kánikula – az Aldi akciós ventilátorokkal és mobil léghűtőkkel hűsíti a nyarat
Hétvégére már 37 fokos hőséget jósolnak a meteorológusok – a…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >