A McDonald’s étteremlánc a K-pop-sztár BTS-sel kötött szerződést
A McDonald’s étteremlánc április 19-én jelentette be, hogy 50 országra kiterjedő, nemzetközi együttműködést kötött a hazánkban is rendkívül népszerű K-pop együttessel, a BTS-szel, aminek köszönhetően május végétől a magyar rajongók a hazai éttermekben is megkóstolhatják majd a dél-koreai fiúcsapatról elnevezett menüt.
A következő néhány hónapban a zenekar rajongói még közelebb kerülhetnek kedvenc előadóikhoz, hiszen azóta, hogy a McDonald’s tavaly az Egyesült Államokban elindította a hírességek kedvenc rendelését bemutató programját, a Famous Orderst, most először a BTS Menü világszerte közel 50 országban, azonos időben lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Hullámvölgyben a brit McDonald’s – új riválisok, régi gondok
A gyorsétterem-óriás egykor rajongással várt amerikai exportcikk volt a britek…
Tovább olvasom >Egyedi vízre épült terasszal érkezik a McDonald’s a siófoki Plázsra
A McDonald’s új zenei helyszínnel bővíti hazai jelenlétét: a Plázs…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >