A McDonald’s étteremlánc a K-pop-sztár BTS-sel kötött szerződést
A McDonald’s étteremlánc április 19-én jelentette be, hogy 50 országra kiterjedő, nemzetközi együttműködést kötött a hazánkban is rendkívül népszerű K-pop együttessel, a BTS-szel, aminek köszönhetően május végétől a magyar rajongók a hazai éttermekben is megkóstolhatják majd a dél-koreai fiúcsapatról elnevezett menüt.
A következő néhány hónapban a zenekar rajongói még közelebb kerülhetnek kedvenc előadóikhoz, hiszen azóta, hogy a McDonald’s tavaly az Egyesült Államokban elindította a hírességek kedvenc rendelését bemutató programját, a Famous Orderst, most először a BTS Menü világszerte közel 50 országban, azonos időben lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >A sarki fény is beköltözik Nyugati téri Mekibe az adventi időszakban
A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója, a fényfestéssel és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >