A McDonald’s-ba szállt bele a II. kerületi polgármester
Örsi Gergely II. kerületi polgármester a gyorsétteremlánc reklámelhelyezését kritizálta.
„Kedves McDonald’s! Szerintünk egy ekkora világmárkának nem kell reklám, pláne nem illegális reklámháló, amivel csúfítják a városképet”
– akadt ki a városatya.
„Sokkal jobb reklám lehetne, ha ezeket a ponyvákat, vagy a ponyvák árát felajánlanák jótékony célra, akár a II. kerületnek, például a régi községháza felújításáért vagy a Pesthidegkút ófalui plébánia közösségi házának helyreállításáért, ahol nemrég leomlott a tetőszerkezet.Ez hasznos lenne, pozitív reklámként működhetne ellentétben a városkép csúfításával, ráadásul így kénytelenek vagyunk intézkedni”
– fogalmazott.
Kapcsolódó cikkeink
Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >