A McDonald’s-ba szállt bele a II. kerületi polgármester
Örsi Gergely II. kerületi polgármester a gyorsétteremlánc reklámelhelyezését kritizálta.
„Kedves McDonald’s! Szerintünk egy ekkora világmárkának nem kell reklám, pláne nem illegális reklámháló, amivel csúfítják a városképet”
– akadt ki a városatya.
„Sokkal jobb reklám lehetne, ha ezeket a ponyvákat, vagy a ponyvák árát felajánlanák jótékony célra, akár a II. kerületnek, például a régi községháza felújításáért vagy a Pesthidegkút ófalui plébánia közösségi házának helyreállításáért, ahol nemrég leomlott a tetőszerkezet.Ez hasznos lenne, pozitív reklámként működhetne ellentétben a városkép csúfításával, ráadásul így kénytelenek vagyunk intézkedni”
– fogalmazott.
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában
„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >