A MasterCard segítségével megszületett a Samsung Pay
A Samsung és a MasterCard bemutatta a Samsung Pay mobilfizetési szolgáltatást, mely lehetővé teszi a MasterCard kártyabirtokosok számára, hogy a Samsung Galaxy S6 készüléküket mindennapi bolti vásárlásokhoz használják. A legújabb Samsung-modellel való fizetés biztonságát a MasterCard rendszere szavatolja.
A Samsung Galaxy 6 tulajdonosok MasterCard hitel- és betéti kártyáikkal közvetlenül tudnak majd fizetni a Samsung Pay segítségével. A szolgáltatás használatával nemcsak gördülékennyé és biztonságossá válik a fizetési tranzakció, de az egyedülálló MST (mágneses biztonsági átvitel) és az NFC technológiáknak köszönhetően egyérintéses és hagyományos terminálon egyaránt működik.
A Samsung és a MasterCard közös mobilfizetéssel kapcsolatos víziójának középpontjában az elejétől kezdve a biztonság, a széles elfogadói kör és az egyszerűség állt. Éppen ezért a Samsung Galaxy S6 készülékben a Samsung KNOX biztonsági platformja is megtalálható, valamint a hitelesítéshez egy ujjlenyomatolvasó.
A MasterCard digitális engedélyezési szolgáltatása (MDES), mely azért felelős, hogy lehetővé váljon a fizetés bármilyen, internetkapcsolattal rendelkező készülékkel, szolgáltatja az alapot ahhoz, hogy a MasterCard kártyával rendelkezők tudjanak fizetni az Samsung Pay-jel. Az üzletekben a fizetéshez nem is kell mást tenniük, mint mobilkészüléküket odaérinteni a terminálhoz, majd a telefonba épített ujjlenyomat-olvasó segítségével megtörténik az azonosítás és a fizetési tranzakció engedélyezése.
A mobilfizetési szolgáltatás először az amerikai fogyasztók számára lesz elérhető ezen a nyáron, de a Samsung és a MasterCard tovább dolgozik azon, hogy kiépítsék a rendszert további globális piacokon.
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >