A Mastercard és a bunq együttműködése további 30 európai országra bővül
A bunq Green Card használatával a cég minden elköltött 100 euró után egy fát ültet
- 4 hónap alatt 100 000 fa ültetésére került sor
- Az együttműködésnek köszönhetően a bunq szolgáltatásai 30 európai országban válnak elérhetővé
A Mastercard és a holland bunq bank bejelentette partnerségük kibővítését, melynek köszönhetően felgyorsulhat a bunq növekedése Európában. Mindez a Mastercard széleskörű nemzetközi hálózata révén valósul meg és 30 európai országot érint. A bunq legújabb pénzügyi terméke egy Green card nevű fém Mastercard bankkártya, melynek használatával a kártyabirtokosok minden elköltött 100 euró után egy-egy fa ültetéséhez járulnak hozzá.
A holland bunq még 2019 novemberében mutatta be különleges bankkártyáját, amely azon túl, hogy a gyártástól a csomagolásig környezetbarát módon készül, használat közben is sokat segít a fenntarthatóságért: minden elköltött 100 euró után a bunq egy-egy fa ültetését vállalja. A bejelentés után négy hónappal a bank már több mint 100 000 fát ültetett, ami 30,8 millió kg CO2-csökkentést jelent, ez pedig 32 560 Párizs-New York repülőjáratnak felel meg.
„Az európai bankok és a fizetési eszközök folyamatosan fejlődnek. Az emberek ma már elvárják, hogy az általuk használt technológia ne csak egyszerű és biztonságos legyen, hanem pozitív hatást gyakoroljon a világára, amelyben élünk. A bunq már 5 éve partnerünk és büszkék vagyunk arra, hogy ez az izgalmas együttműködés tovább növekszik. Egy olyan innovatív megoldást szeretnénk elhozni egész Európába, amely amellett, hogy könnyű és gyors fizetési lehetőséget jelent, a környezetre is pozitív hatást gyakorol” – mondta Javier Perez, a Mastercard Europe elnöke.
A bunq Green Card kezdeményezés is része a Mastercard Priceless Planet Koalíció munkájának, amely összehangolja a vállalatok fenntarthatósági törekvéseit és így érdemi beruházások megvalósításával szolgálja a környezetvédelmet. Több partnerével együtt a Priceless Planet Koalíció 100 millió fa ültetését vállalta a következő 5 évben. A bunq egyike a koalíció alapító partnereinek.
A Mastercard és a bunq a holland szolgáltató 2015-ös piacra lépése óta dolgozik együtt egyedi kártyakínálatot biztosítva az ügyfelek számára. A két legújabb termék a bunq Green Card és a bunq Travel Card. Ez utóbbit az utazás szerelmesei használhatják kedvező árfolyammal, a világ bármely pontján.
„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy új szintre emelhetjük együttműködésünket a Mastercarddal. Minden meglévő és jövőbeli ügyfelünk számára egyszerű megoldásokat szeretnénk nyújtani, amellyel közösen egy fenntartható világot teremthetünk” – mondta Ali Nikham a bunq alapító vezérigazgatója.
A Mastercard két év alatt megduplázta digitális banki és fintech partnerei számát Európában, jelenleg 60 ilyen szolgáltatóval működik együtt.
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >