A Mars marketingvezetője visszatér szülési szabadságáról
A Mars közép-európai édesség és rágógumi részlegének marketingvezetője, Daniela Hlaváčková tizenöt hónap szülési szabadság után visszatér pozíciójába. A vezetőség hat női tagjának egyikeként, Daniela esete jól példázza a vállalaton belüli diverzitás, illetve a munka és a magánélet összehangolásának fontosságát a Marson belül, mely rendszeresen az elsők között végez a rangos „Great Place To Work®” verseny európai fordulóján.
A Mars hosszútávon támogatja munkatársai személyes célkitűzéseit és karrierlehetőségeit, amire Danieláén felül számos példa hozható. Daniela Hlaváčková egyetemistaként kezdte karrierjét a Marsnál 2006-ban, mint az Uncle Ben’s márka marketing asszisztense. Ezt követően a csokoládé részleg brand menedzserévé léptették elő, ahol lehetőséget kapott a legnagyobb márkák – a Snickers és a Twix – menedzselésére. Két évvel később, 2010-ben már a teljes Mars csokoládé portfoliójáért ő volt felelős Csehországban és Szlovákiában. A Mars és a Wrigley összeolvadását követően, a Wrigley csoport brand menedzsere lett és lehetőséget kapott arra, hogy egy új projekt keretén belül az Egyesült Királyságban bővítse szakmai tapasztalatát, ahová 2012-ben költözött. Egy évnyi angliai tartózkodása után úgy döntött, hogy hosszútávra odaköltözik és visszatér a marketinghez. A rágógumi részleg stratégiai menedzsereként korábbi tapasztalatai hasznosnak bizonyultak az új tevékenységek megszervezésekor. Miután kinevezték az Egyesült Királyság édesség részlegének marketingvezetőjévé az európai Skittles márka vezetése mellett, egyértelművé vált, hogy meghosszabbítja angliai tartózkodását.
2014-ben döntött úgy, hogy visszatér Prágába, ahol az első szülési szabadságára ment. Egy évvel később már elérkezettnek látta az időt arra, hogy visszatérjen dolgozni, és ekkor ajánlották fel neki a Mars marketing igazgató pozícióját a csehországi és szlovákiai Wrigley részlegen. 2015 őszére már a teljes édesség részleg vezetéséért ő volt a felelős (rágógumi, csokoládé és egyéb édességek). 2016 elején, miután a hat különböző szegmenst három piacon összevonták, Danielát a Mars Édesség részleg marketing igazgatójává léptették elő, ami magában foglalja a rágógumi, édesség és csokoládé részlegeket a teljes közép-európai területen, beleértve Csehországot, Szlovákiát, Magyarországot és Romániát. Második szülési szabadságát 2017 tavaszán kezdte, amelyről most tér vissza, ugyanabba a pozícióba.
Daniela nagyszerű bizonyítéka annak, hogy munkáltatói segítséggel összeegyeztethető a családi élet és a sikeres karrier. “A Marsnak köszönhetően soha nem kellett választanom a családom és a karrierem között. Itt lehetőségem van arra, hogy mindkettőre egyidőben, ugyanannyira tudjak koncentrálni. Nem szeretnék olyan kompromisszumokat kötni, amelyek arról szólnak, hogy melyiket érzem fontosabbnak. A Mars lehetőséget ad arra, hogy úgy tartsam fenn a karrierem, hogy közben két csodálatos kislányt nevelek. A munkaidőnk nagyon rugalmas, emellett pedig pénteken szabadnapos lehetek, így nyugodtan kiélvezhetem az anyaságot is.”
A Mars, ami napjainkban is családi vállalkozásként működik, tavaly ünnepelte cseh, szlovák és magyar fennállásának 25. évfordulóját. A Mars Munkatársaknak nevezi munkavállalóit, és jutalmazza lojalitásukat, azáltal, hogy segít nekik kiteljesedni a karrierjükben. „A Mars folyamatosan nagyszerű lehetőségeket kínált nekem arra, hogy fejlődjek, de emellett izgalmas élményeket is kaptam a különböző szegmensekből, piacokról és pozíciókból. Büszke vagyok rá, hogy ennek a vállalatnak a munkatársa lehetek. A folyamatos személyi fejlődés egy nagyon fontos hajtóerő számomra, ami lehetővé teszi, hogy lelkesen vegyek részt a napi feladatokban” – mondta Daniela, visszatekintve a karrierjére.
Daniela inspiráló története, amely során asszisztensből vált a Közép-Európai vezetői csapat részévé, jól bizonyítja, hogy a Mars rászolgál a “Great Place To Work®” díjra, és hogy jól tudja motiválni azokat, akik most lépnek a munkaerőpiacra és karrierjük első nagy döntéseit hozzák.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Támogatja az EU erdőirtás elleni rendeletét a Nestlé, a Mars Wrigley és a Ferrero
Az EU erdőirtás elleni rendelete december 30-tól kötelezi a kakaót,…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű szén-dioxid-kibocsátás-csökkentést ért el a Mars
A Mars közzétette a 2023-as Fenntarthatóság Egy Generáció Alatt jelentését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nébih: a forgalmazó 30 grammos Whey protein csokoládé ízű tejsavófehérjét hívott vissza
Fémdarabkák lehetséges jelenléte miatt a Tízpróba Magyarország Kft. (Budaörs) visszahívta…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >