Mars Magyarország, a „Valóban Felelős Vállalat”

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 12. 17. 12:13

A Magyar Public Relations Szövetség által már negyedik alkalommal meghirdetett „CSR Best Practice” pályázat nyertesei között 2010-ben először osztotta ki a szervezet a „Valóban Felelős Vállalat” díjakat. Az elismerést a MARS Magyarország egyedüli nagyvállalatként kapta meg.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) negyedik alkalommal meghirdetett „CSR Best Practice” pályázatán idén minden pályázó sikeresen szerepelt, ezáltal 11 vállalat kapta meg a legjobb gyakorlatnak járó elismerést. Az év elején kiírt pályázatban a vállalatoknak annak leírására és igazolására kellett kiemelt figyelmet fordítaniuk, hogy az etikus működés miként valósul meg a vállalat mindennapjaiban, és hogyan éri el a társaság a társadalmi és környezeti felelősség egyensúlyát. Az idei pályázattal kapcsolatban Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke elmondta: „Ebben az évben a korábbi évekhez képest kevesebb nevezés érkezett, ami valószínűleg a válságnak tudható be. Ugyanakkor jelentős fejlődés látható a pályázatok színvonalában, hiszen most először fordult elő, hogy a zsűri minden pályázatot elismerésre méltónak talált.„

A „CSR Best Practice” pályázatban idén először az MPRSZ meghirdette a Valóban Felelős Vállalat kategóriát is, mely kategória ismérvei Tóth Gergely „A Valóban Felelős Vállalat” című, ingyenesen letölthető könyvében szerepelnek. A pályázók közül a 2010-ben először induló MARS Magyarország egyetlen nagyvállalatként nyerte el a VFV címet. „Nagy megtiszteltetés számunkra ez az elismerés, mert azt bizonyítja, hogy a MARS jó úton jár. Felelős, és a fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalatként szeretnénk példát mutatni versenytársaink számára is” – mondta el Mayer Zsolt, a MARS Magyarország vállalati kapcsolatok vezetője.

Az oklevelet a vállalat a Magyar Public Relations Szövetség 2010. december 16-i közgyűlése utáni ünnepélyes fogadáson vette át. A pályázatokat idén digitális keretrendszerben dogozta fel a MPRSZ, felsőoktatási intézmények kommunikáció szakos hallgatóinak bevonásával, az eredmény pedig DVD lemezen kerül forgalmazásra.

Kapcsolódó cikkeink