Mars Magyarország, a „Valóban Felelős Vállalat”
A Magyar Public Relations Szövetség által már negyedik alkalommal meghirdetett „CSR Best Practice” pályázat nyertesei között 2010-ben először osztotta ki a szervezet a „Valóban Felelős Vállalat” díjakat. Az elismerést a MARS Magyarország egyedüli nagyvállalatként kapta meg.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) negyedik alkalommal meghirdetett „CSR Best Practice” pályázatán idén minden pályázó sikeresen szerepelt, ezáltal 11 vállalat kapta meg a legjobb gyakorlatnak járó elismerést. Az év elején kiírt pályázatban a vállalatoknak annak leírására és igazolására kellett kiemelt figyelmet fordítaniuk, hogy az etikus működés miként valósul meg a vállalat mindennapjaiban, és hogyan éri el a társaság a társadalmi és környezeti felelősség egyensúlyát. Az idei pályázattal kapcsolatban Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke elmondta: „Ebben az évben a korábbi évekhez képest kevesebb nevezés érkezett, ami valószínűleg a válságnak tudható be. Ugyanakkor jelentős fejlődés látható a pályázatok színvonalában, hiszen most először fordult elő, hogy a zsűri minden pályázatot elismerésre méltónak talált.„
A „CSR Best Practice” pályázatban idén először az MPRSZ meghirdette a Valóban Felelős Vállalat kategóriát is, mely kategória ismérvei Tóth Gergely „A Valóban Felelős Vállalat” című, ingyenesen letölthető könyvében szerepelnek. A pályázók közül a 2010-ben először induló MARS Magyarország egyetlen nagyvállalatként nyerte el a VFV címet. „Nagy megtiszteltetés számunkra ez az elismerés, mert azt bizonyítja, hogy a MARS jó úton jár. Felelős, és a fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalatként szeretnénk példát mutatni versenytársaink számára is” – mondta el Mayer Zsolt, a MARS Magyarország vállalati kapcsolatok vezetője.
Az oklevelet a vállalat a Magyar Public Relations Szövetség 2010. december 16-i közgyűlése utáni ünnepélyes fogadáson vette át. A pályázatokat idén digitális keretrendszerben dogozta fel a MPRSZ, felsőoktatási intézmények kommunikáció szakos hallgatóinak bevonásával, az eredmény pedig DVD lemezen kerül forgalmazásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >