A Mars is részt vesz a koronavírus elleni küzdelemben
A világ egyik vezető édesség, élelmiszer és kisállateledel gyártója, a Mars 20 millió dollár értékű anyagi és tárgyi adománnyal segíti a koronavírus-járvány elleni globális küzdelmet.
A családi tulajdonban lévő vállalat három jótékonysági világszervezettel működik együtt az adományozás során. A CARE és az ENSZ World Food Programja mellett a Humane Society International (HSI)-t támogatják; céljuk, hogy a segítség azokhoz a közösségekhez jusson el, amelyek a legkiszolgáltatottabbak a járványnak. Hazánkban a Mars Multisales a Mars Petcare és a Royal Canin együttesen több mint 8 tonna élelmiszert és csokoládét, 2000 maszkot, kb. 7 tonna kisállateledelt és 7000 eurót adományoz azoknak az embereknek, kisállatoknak és közösségeknek, amelyeket a leginkább érint a járvány.
A családi tulajdonú Mars vállalat is kiveszi a részét a koronavírus-járvány elleni globális harcból: a gyártó adományaival az ellátási láncukhoz tartozó érintett közösségeket és a legkiszolgáltatottabb csoportokat támogatja. A támogatás első részeként a vállalat 20 millió dollár értékű anyagi és tárgyi adományt juttat el azokhoz az emberekhez, kisállatokhoz és közösséghez, akiket a leginkább érint a járvány, és azokhoz, akik a frontvonalban harcolnak.
A támogatás részeként 5 millió dollár értékű adomány jut a CARE-hez, amely a világ legkiszolgáltatottabb csoportjait segíti majd, beleértve a nőket, gyermekeket és menekültek közösségeit azokban a fejlődő országokban, ahol a járvány még csak most ütötte fel a fejét, de ahol egyben a legkevésbé felkészültek annak kezelésére. Egy 2 millió dolláros adomány támogatja majd az ENSZ World Food Programját (WFP), amely ezt a sürgősségi élelmiszeradományok és életmentő felszerelések eljuttatására fordítja az érintett területeken lévő kórházakba. Végezetül, egy 1 millió dollár értékű adománnyal támogatják a Humane Society Internationalt (HSI), amely a túlterhelt kisállatmenhelyeket támogatja. A HSI jelenleg olyan kisállatokra fókuszál, amelyeket elhagytak vagy leadtak a menhelyekre, mert a gazdájuk beteg lett, vagy a járvány miatt már nem áll módjában gondoskodni róluk.
A fennmaradó, 12 millió dollár értékű adományt különböző anyagi és tárgyi adományok teszik majd ki azokon a különböző piacokon, ahol a Mars jelen van, beleértve az alapítványai adományozásait is. Hazánkban a Mars Multisales, a Mars Petcare csongrád-bokrosi kisállateledel gyára és a Royal Canin Magyarország együttesen több mint 8 tonna élelmiszert és csokoládét, 2000 maszkot, megközelítőleg 7 tonna kisállateledelt, és 7000 eurót adományoz azoknak a szervezeteknek, amelyek a következő területeken tevékenykednek: a hazai egészségügyi rendszert és a koronavírus-járvány ellen frontvonalban küzdőket támogatják; azokat az embereket és közösségeket segítik, akik a legkiszolgáltatottabbak a járvány hatásainak, és végezetül, azokat, amelyek a gazdátlan kisállatokat segítik. Az adományozás jelenleg is zajlik.
„Számunkra az elsődleges szempont a koronavírus-járvány kezelése során mindvégig a Munkatársaink biztonságának és egészségének a biztosítása volt, és ez marad a fókuszban a továbbiakban is. Emellett fontos számunkra, hogy minden tőlünk telhetőt megtegyünk a vírus terjedésének megelőzése érdekében, és megóvjuk a hozzánk tartozó közösségeket” – mondta Sófalvi Attila, a Mars Multisales Magyarország piaci igazgatója.
„A kölcsönösség, ami az egyik legfontosabb alapelvünk a hétköznapi munkánk során, most még inkább előtérbe kerül: azt látjuk, hogy támogatnunk kell azokat a közösségeket, amelyekben élünk és dolgozunk, hogy együtt át tudjuk vészelni ezt a nehéz időszakot. Bízunk benne, hogy az adományaink ebben segíteni fognak” – tette hozzá Forrai István, a Royal Canin Magyarország piaci igazgatója.
A Mars egyik hosszútávú partnere, az Élelmiszerbank Alapítvány elnöke, Szabó Szilvia az adományok fontosságát emelte ki: „A jelenleg kialakult helyzetben nagyobb szükség van az adományokra és a különböző élethelyzetű, rászoruló emberek megsegítésére, mint eddig bármikor. Örülünk, hogy olyan partnereink vannak, mint a Mars, akik több mint 8000 kg élelmiszert, csokoládét és édességet ajánlottak fel számunkra. Ezek a termékek fontosak lehetnek azok számára, akik a járvány miatt kerültek nehéz helyzetbe. Ezekben a bizonytalan időkben minden hasonló gesztus sokat számít, és bízunk benne, hogy a következő hónapokban is folytatni tudjuk majd a rászorulók megsegítését.”
Kapcsolódó cikkeink
Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >