A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 10. 10. 10:42
🎧 Hallgasd a cikket:

A Marriott International bemutatta új márkáját, az Outdoor Collection by Marriott Bonvoyt, amely a természet közelségét a szállodai szolgáltatások kényelmével ötvöző szálláshely-portfóliót kínál. A kollekcióban a nemzeti parkok közelében található, jól felszerelt faházaktól a sziklakilátásos butikhotelekig többféle típus szerepel – írja a hotelmanagement.net.

A mostani rajt alapját a Marriott korábbi lépései adták: a vállalat tavaly megvásárolta a Postcard Cabins márkát (több mint 1200 kabin 29 amerikai úti célon), valamint hosszú távú megállapodást kötött a kiemelt desztinációkon működő Trailborn hálózattal. A cég már akkor jelezte, hogy 2025-ben outdoor kollekciót indít.

Ezzel párhuzamosan elstartolt a Marriott Bonvoy Outdoors nevű digitális foglalási platform is, ahol az utazók 450+ szálloda és 50 ezer ház/villa mellett válogatott túrákat és tevékenységeket foglalhatnak. A kínálat többek között a síelés és snowboard, túrázás és glamping, kerékpározás, búvárkodás és sznorkelezés, szörfözés, valamint a horgászat és evezés kategóriákat fedi le.

A szegmensben más nagy szereplők is mozgolódnak: a Hilton és a Hyatt nemrég szintén bővítette portfólióját szabadtéri és glamping-lehetőségekkel.

Kapcsolódó cikkeink