A Mall.cz 51.000 négyzetméterre bővíti telephelyét a prágai Prologis Parkban
A Prologis, Inc., a világ vezető logisztikai ingatlan vállalata a mai napon bejelentette, hogy 20.500 négyzetméterrel bővíti az online fogyasztási cikk forgalmazó és elektronikai áruház, a Mall.cz épületét a Prologis Park Prague-Jirnyben. A fejlesztés várhatóan 2016 harmadik negyedévében fejeződik be.
„Eleve úgy állapodtunk meg, hogy legyen lehetőségünk bővíteni a területünket, és mivel a park lokációjával maximálisan elégedettek vagyunk, úgy döntöttünk, eljött ennek az ideje” – nyilatkozta Oldrich Petranek, a Mall.cz nemzetközi operációs igazgatója. „A megnövekedett vevőigények kielégítéséhez magas színvonalú infrastruktúrára és profi üzemeltetési csapatra van szükségünk, hogy nekünk csak a napi működésre kelljen koncentrálnunk, a Prologis pedig mindkettőt tudja biztosítani számunkra.”
A Mall.cz meglévő, 2015-ben átadott, 31.000 négyzetméteres, igényre szabott ingatlanával határos új épületet, a DC5B-t úgy alakították ki, hogy minden szempontból megfeleljen az e-kereskedelemmel foglalkozó cég speciális igényeinek.
„A prágai portfóliónk iránt töretlen az érdeklődés, különös tekintettel a Prologis Park Prague-Jirnyre” – árulta el Marek Muller, a Prologis Csehország fejlesztési és bérbeadási igazgatója. – „Nem sokkal a mostani megállapodás előtt fejeztünk be egy 32.500 négyzetméteres BTS bővítést ugyanebben a parkban egy másik ügyfelünknek. Ez megerősít minket abban, hogy jól működik a stratégiánk parkjaink elhelyezkedését és az üzemeltetési szolgáltatásainkat illetően.”
A Prologis Park Prague-Jirny egy modern disztribúciós park, amely jelenleg 255.000 négyzetméternyi épületet foglal magába. A park 8 kilométerre helyezkedik el Prága keleti határától, közvetlen kapcsolattal a D11-es autópályához, ami hatékony elérést biztosít a helyi piacokhoz és a környező országokhoz.
A Prologis a maga több mint 985.000 négyzetméternyi logisztikai és ipari területével Csehország egyik vezető ipari ingatlan szolgáltatója (2016. március 31-i adatok alapján).
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >