A magyarok tulajdonságaira fókuszál a Soproni
Mi a közös bennünk? – ezt a kérdést járja körül a Soproni a most induló imázskampányával. Az új koncepcióra épülő integrált kampány célja, hogy megmutassa, milyen tipikus, szerethető vagy olykor akár meglepő jellemvonásaink vannak nekünk, magyaroknak.
A Soproni 1895 óta részese a mindennapi életünknek, és az elmúlt több mint 120 év során volt alkalma közelebbről megismerni a magyar szokásokat. Hazánk legnépszerűbb söre ezért úgy döntött, hogy az április közepén induló kampányával megmutatja, mi a közös bennünk, magyarokban: milyen tulajdonságok jellemeznek bennünket, melyek azok a szokások, amelyek megkülönböztetnek minket más nemzetektől, és hogyan reagálunk az egyes helyzetekben.
„A márka célja, hogy humorosan hívja fel a figyelmet a magyarok jellemzőire. A kampány központi elemének számító reklámfilmben is azt üzenjük, hogy mindenkinek van vicces, idegesítő vagy rossz szokása, ugyanakkor közösen a negatív dolgokat is pozitívba tudjuk fordítani, tehát ahelyett, hogy folyton panaszkodnánk, nézzük együtt a dolgok jó oldalát. Bízunk abban, hogy az üzeneteink beszélgetésekre inspirálják a fogyasztókat, és a baráti sörözések alatt jót mosolyognak azon, amilyenek vagyunk” – mondta Molnár Orsolya, a Soproni márkamenedzsere.
A film a Soproni szemszögéből enged betekintést abba, hogyan viselkedünk a hétköznapi élethelyzetekben, legyen szó a sörnyitásról vagy akár a parkolásról. A márka a reklámfilmben fut egy finom kört kenyércentrikus gasztronómiánk körül, bemutatja, milyen elszántak vagyunk, ha sportközvetítésről, pláne, ha vízilabdáról van szó, mennyire kreatívak vagyunk, és milyen választékosan tudunk beszélni bizonyos helyzetekben.
Az első reklámfilm (amit az idén még 4 újabb követ majd) az országos elérésű, a tematikus és a kábelcsatornákon lesz látható. Ezzel párhuzamosan a kampány a közösségi médiában, épülethálón, óriásplakátokon, citylight posztereken is feltűnik, és bannerkampány is fut majd az online sajtóban.
„Az új Soproni kampányra különösen büszkék vagyunk.” Nyilatkozta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezető igazgatója. „Már a platform fejlesztése során éreztük, hogy ez a kreatív irány rengeteg muníciót rejt magában hosszú távon. A korábbi évek népszerű Soproni kampányai után úgy érzem, ismét sikerült megmutatnunk, hogy egy magyar ügynökség milyen szeretettel gondolkodik egy magyar márkáról.”
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >