A magyarok tulajdonságaira fókuszál a Soproni
Mi a közös bennünk? – ezt a kérdést járja körül a Soproni a most induló imázskampányával. Az új koncepcióra épülő integrált kampány célja, hogy megmutassa, milyen tipikus, szerethető vagy olykor akár meglepő jellemvonásaink vannak nekünk, magyaroknak.
A Soproni 1895 óta részese a mindennapi életünknek, és az elmúlt több mint 120 év során volt alkalma közelebbről megismerni a magyar szokásokat. Hazánk legnépszerűbb söre ezért úgy döntött, hogy az április közepén induló kampányával megmutatja, mi a közös bennünk, magyarokban: milyen tulajdonságok jellemeznek bennünket, melyek azok a szokások, amelyek megkülönböztetnek minket más nemzetektől, és hogyan reagálunk az egyes helyzetekben.
„A márka célja, hogy humorosan hívja fel a figyelmet a magyarok jellemzőire. A kampány központi elemének számító reklámfilmben is azt üzenjük, hogy mindenkinek van vicces, idegesítő vagy rossz szokása, ugyanakkor közösen a negatív dolgokat is pozitívba tudjuk fordítani, tehát ahelyett, hogy folyton panaszkodnánk, nézzük együtt a dolgok jó oldalát. Bízunk abban, hogy az üzeneteink beszélgetésekre inspirálják a fogyasztókat, és a baráti sörözések alatt jót mosolyognak azon, amilyenek vagyunk” – mondta Molnár Orsolya, a Soproni márkamenedzsere.
A film a Soproni szemszögéből enged betekintést abba, hogyan viselkedünk a hétköznapi élethelyzetekben, legyen szó a sörnyitásról vagy akár a parkolásról. A márka a reklámfilmben fut egy finom kört kenyércentrikus gasztronómiánk körül, bemutatja, milyen elszántak vagyunk, ha sportközvetítésről, pláne, ha vízilabdáról van szó, mennyire kreatívak vagyunk, és milyen választékosan tudunk beszélni bizonyos helyzetekben.
Az első reklámfilm (amit az idén még 4 újabb követ majd) az országos elérésű, a tematikus és a kábelcsatornákon lesz látható. Ezzel párhuzamosan a kampány a közösségi médiában, épülethálón, óriásplakátokon, citylight posztereken is feltűnik, és bannerkampány is fut majd az online sajtóban.
„Az új Soproni kampányra különösen büszkék vagyunk.” Nyilatkozta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezető igazgatója. „Már a platform fejlesztése során éreztük, hogy ez a kreatív irány rengeteg muníciót rejt magában hosszú távon. A korábbi évek népszerű Soproni kampányai után úgy érzem, ismét sikerült megmutatnunk, hogy egy magyar ügynökség milyen szeretettel gondolkodik egy magyar márkáról.”
Kapcsolódó cikkeink
AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >150. születésnapján tér vissza a legendás Bud sör Németországba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >400 irodai munkakört szüntet meg a Molson Coors amerikai operációjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megőrizte sikerét a Lidl: Továbbra is a kiskereskedelem legvonzóbb munkahelye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchan idén új szintre emeli a karácsonyi ízeket, prémium termékekkel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


