A magyarok tulajdonságaira fókuszál a Soproni
Mi a közös bennünk? – ezt a kérdést járja körül a Soproni a most induló imázskampányával. Az új koncepcióra épülő integrált kampány célja, hogy megmutassa, milyen tipikus, szerethető vagy olykor akár meglepő jellemvonásaink vannak nekünk, magyaroknak.
A Soproni 1895 óta részese a mindennapi életünknek, és az elmúlt több mint 120 év során volt alkalma közelebbről megismerni a magyar szokásokat. Hazánk legnépszerűbb söre ezért úgy döntött, hogy az április közepén induló kampányával megmutatja, mi a közös bennünk, magyarokban: milyen tulajdonságok jellemeznek bennünket, melyek azok a szokások, amelyek megkülönböztetnek minket más nemzetektől, és hogyan reagálunk az egyes helyzetekben.
„A márka célja, hogy humorosan hívja fel a figyelmet a magyarok jellemzőire. A kampány központi elemének számító reklámfilmben is azt üzenjük, hogy mindenkinek van vicces, idegesítő vagy rossz szokása, ugyanakkor közösen a negatív dolgokat is pozitívba tudjuk fordítani, tehát ahelyett, hogy folyton panaszkodnánk, nézzük együtt a dolgok jó oldalát. Bízunk abban, hogy az üzeneteink beszélgetésekre inspirálják a fogyasztókat, és a baráti sörözések alatt jót mosolyognak azon, amilyenek vagyunk” – mondta Molnár Orsolya, a Soproni márkamenedzsere.
A film a Soproni szemszögéből enged betekintést abba, hogyan viselkedünk a hétköznapi élethelyzetekben, legyen szó a sörnyitásról vagy akár a parkolásról. A márka a reklámfilmben fut egy finom kört kenyércentrikus gasztronómiánk körül, bemutatja, milyen elszántak vagyunk, ha sportközvetítésről, pláne, ha vízilabdáról van szó, mennyire kreatívak vagyunk, és milyen választékosan tudunk beszélni bizonyos helyzetekben.
Az első reklámfilm (amit az idén még 4 újabb követ majd) az országos elérésű, a tematikus és a kábelcsatornákon lesz látható. Ezzel párhuzamosan a kampány a közösségi médiában, épülethálón, óriásplakátokon, citylight posztereken is feltűnik, és bannerkampány is fut majd az online sajtóban.
„Az új Soproni kampányra különösen büszkék vagyunk.” Nyilatkozta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezető igazgatója. „Már a platform fejlesztése során éreztük, hogy ez a kreatív irány rengeteg muníciót rejt magában hosszú távon. A korábbi évek népszerű Soproni kampányai után úgy érzem, ismét sikerült megmutatnunk, hogy egy magyar ügynökség milyen szeretettel gondolkodik egy magyar márkáról.”
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >