A magyarok az all inclusive-szolgáltatásokat keresik
Beindultak a nyári foglalások, amelyek száma már januárban nagyon biztató volt – írja a Turizmus Online. Az átlagosan 7,6 napos nyaralást kereső magyar utazók átlagosan 980 eurót költenek.

Görögország a negyedik helyen van
A szállodai kategóriákat tekintve a magyarországi TUI vendégek több mint 84 százaléka négy- és ötcsillagos hotelben foglalja le szállását. A trend, a legnépszerűbb mediterrán úti célok esetében egyértelműen a minőségi, all inclusive szolgáltatások felé mutat.
Idén a középtávú úti célok között Törökország, Spanyolország és Horvátország áll az első helyen, a nyaralók 67 százaléka e három ország valamelyikébe foglalta le nyaralását. A negyedik helyen Görögország áll népszerű nyaralószigeteivel (Kréta, Rodosz. Kos). Törökország 2023-ban tért vissza újra a lista élére, az ott nyaraló vendégek száma az előző évhez képest növekedett.
Top 5 úti cél idén nyáron
-
Törökország
-
Spanyolország
-
Horvátország
-
Görögország
-
Olaszország
Az all inclusive ajánlatok népszerűsége is töretlen:
„Jelenleg a Magyarországról érkező nyári foglalások 70 százaléka all inclusive csomagot foglal magában”
– közölte Taskár Tamás, a TUI Magyarország értékesítési vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest nem tudja megtartani a prémium utazót – Interjú Holczinger Zoltánnal a magyar légiközlekedés és turizmus kihívásairól
A nemzeti légitársaság hiánya, a fapados dominancia és a luxusturizmus…
Tovább olvasom >A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a magyar utazóknak az idén nyáron a Balaton, apartman és két éjszaka a sláger
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >