A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldalát, a magyaranyero.hu-t. A weboldal megalkotásának célja az volt, hogy egy olyan felületet hozzanak létre, amely segítségével a gyártók egy adatbázison keresztül a preferáltan magyar termékek iránt érdeklődő fogyasztókat érjék el. Az indítási cél sikerességét mi sem bizonyítja jobban, minthogy a regisztrált felhasználók száma idén csaknem 100 ezer főre nőtt!
A weboldal folyamatosan növekvő fogyasztói bázisával olyan platformot biztosít a védjegyhasználó partnerek számára, ahol a lehető leghatékonyabban érhetik el potenciális vásárlóikat, valamint lehetőségük van a fogyasztói szokásokat alapul vevő termékfejlesztésre. A közösségi kampányok mellett a honi gyártók egyéni játékai is egyre népszerűbbek. Augusztusban minden eddiginél nagyobb kampány megvalósítására készülnek. A cél: 50 márka 1000 védjegyes terméke egy hónapon keresztül országszerte a meghatározó üzletláncokban! Mindez a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében és finanszírozásában, védjegyhasználói számára ingyenes részvétellel.
„Ebben az évben is célunk, hogy tovább építsük követőbázisunkat, illetve partnereinket segítve szeretnénk, ha minél többen csatlakoznának akár az általunk szervezett közösségi kampányokhoz, akár egyéni nyereményjátékot indítva az oldalon” – hangsúlyozta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Május és június folyamán az Abonett – Detki országos nyereményjátékának fődíja egy 1 millió forint értékű utazás. Ezenfelül egy hónapon keresztül a Detki Keksz és a Pécsi Sör is indít egyéni nyereményjátékot. Az üzletlánci együttműködésnek köszönhetően idén szintén kimagasló a hálózat-specifikus promóciók száma a Magyar Termék szervezésében. Így például az ALDI, CBA, COOP STAR, PENNY, REÁL, ROSSMANN és SPAR egységeiben is megtalálhatók lesznek hazai termékekre fókuszáló nyereményjátékok.
A Magyar Termék a kampányok meghirdetéséről külön hírlevélben, valamint közösségimédia-eszközökkel értesíti felhasználóit a promóciókról. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >