A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldalát, a magyaranyero.hu-t. A weboldal megalkotásának célja az volt, hogy egy olyan felületet hozzanak létre, amely segítségével a gyártók egy adatbázison keresztül a preferáltan magyar termékek iránt érdeklődő fogyasztókat érjék el. Az indítási cél sikerességét mi sem bizonyítja jobban, minthogy a regisztrált felhasználók száma idén csaknem 100 ezer főre nőtt!
A weboldal folyamatosan növekvő fogyasztói bázisával olyan platformot biztosít a védjegyhasználó partnerek számára, ahol a lehető leghatékonyabban érhetik el potenciális vásárlóikat, valamint lehetőségük van a fogyasztói szokásokat alapul vevő termékfejlesztésre. A közösségi kampányok mellett a honi gyártók egyéni játékai is egyre népszerűbbek. Augusztusban minden eddiginél nagyobb kampány megvalósítására készülnek. A cél: 50 márka 1000 védjegyes terméke egy hónapon keresztül országszerte a meghatározó üzletláncokban! Mindez a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében és finanszírozásában, védjegyhasználói számára ingyenes részvétellel.
„Ebben az évben is célunk, hogy tovább építsük követőbázisunkat, illetve partnereinket segítve szeretnénk, ha minél többen csatlakoznának akár az általunk szervezett közösségi kampányokhoz, akár egyéni nyereményjátékot indítva az oldalon” – hangsúlyozta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Május és június folyamán az Abonett – Detki országos nyereményjátékának fődíja egy 1 millió forint értékű utazás. Ezenfelül egy hónapon keresztül a Detki Keksz és a Pécsi Sör is indít egyéni nyereményjátékot. Az üzletlánci együttműködésnek köszönhetően idén szintén kimagasló a hálózat-specifikus promóciók száma a Magyar Termék szervezésében. Így például az ALDI, CBA, COOP STAR, PENNY, REÁL, ROSSMANN és SPAR egységeiben is megtalálhatók lesznek hazai termékekre fókuszáló nyereményjátékok.
A Magyar Termék a kampányok meghirdetéséről külön hírlevélben, valamint közösségimédia-eszközökkel értesíti felhasználóit a promóciókról. //
Kapcsolódó cikkeink
2,7 milliárd forintos beruházással lép szintet a SPAR logisztikája
Több mint 700 millió forintot fordított az üllői logisztikai központjának…
Tovább olvasom >Augusztus 20-án zárva tartanak a PENNY üzletei
A PENNY üzletei augusztus 20-án, a nemzeti ünnepen zárva tartanak,…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Új könnyítések a fenntarthatósági jelentésben
2025. július 11-én az Európai Bizottság elfogadta a fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >Három vármegye, ahol nem a karácsony a csúcs: nyáron száguld a kiskereskedelem
Országos szinten december a kiskereskedelem csúcshónapja: az ünnepi szezon és…
Tovább olvasom >