A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldalát, a magyaranyero.hu-t. A weboldal megalkotásának célja az volt, hogy egy olyan felületet hozzanak létre, amely segítségével a gyártók egy adatbázison keresztül a preferáltan magyar termékek iránt érdeklődő fogyasztókat érjék el. Az indítási cél sikerességét mi sem bizonyítja jobban, minthogy a regisztrált felhasználók száma idén csaknem 100 ezer főre nőtt!
A weboldal folyamatosan növekvő fogyasztói bázisával olyan platformot biztosít a védjegyhasználó partnerek számára, ahol a lehető leghatékonyabban érhetik el potenciális vásárlóikat, valamint lehetőségük van a fogyasztói szokásokat alapul vevő termékfejlesztésre. A közösségi kampányok mellett a honi gyártók egyéni játékai is egyre népszerűbbek. Augusztusban minden eddiginél nagyobb kampány megvalósítására készülnek. A cél: 50 márka 1000 védjegyes terméke egy hónapon keresztül országszerte a meghatározó üzletláncokban! Mindez a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében és finanszírozásában, védjegyhasználói számára ingyenes részvétellel.
„Ebben az évben is célunk, hogy tovább építsük követőbázisunkat, illetve partnereinket segítve szeretnénk, ha minél többen csatlakoznának akár az általunk szervezett közösségi kampányokhoz, akár egyéni nyereményjátékot indítva az oldalon” – hangsúlyozta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Május és június folyamán az Abonett – Detki országos nyereményjátékának fődíja egy 1 millió forint értékű utazás. Ezenfelül egy hónapon keresztül a Detki Keksz és a Pécsi Sör is indít egyéni nyereményjátékot. Az üzletlánci együttműködésnek köszönhetően idén szintén kimagasló a hálózat-specifikus promóciók száma a Magyar Termék szervezésében. Így például az ALDI, CBA, COOP STAR, PENNY, REÁL, ROSSMANN és SPAR egységeiben is megtalálhatók lesznek hazai termékekre fókuszáló nyereményjátékok.
A Magyar Termék a kampányok meghirdetéséről külön hírlevélben, valamint közösségimédia-eszközökkel értesíti felhasználóit a promóciókról. //
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >