A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldalát, a magyaranyero.hu-t. A weboldal megalkotásának célja az volt, hogy egy olyan felületet hozzanak létre, amely segítségével a gyártók egy adatbázison keresztül a preferáltan magyar termékek iránt érdeklődő fogyasztókat érjék el. Az indítási cél sikerességét mi sem bizonyítja jobban, minthogy a regisztrált felhasználók száma idén csaknem 100 ezer főre nőtt!
A weboldal folyamatosan növekvő fogyasztói bázisával olyan platformot biztosít a védjegyhasználó partnerek számára, ahol a lehető leghatékonyabban érhetik el potenciális vásárlóikat, valamint lehetőségük van a fogyasztói szokásokat alapul vevő termékfejlesztésre. A közösségi kampányok mellett a honi gyártók egyéni játékai is egyre népszerűbbek. Augusztusban minden eddiginél nagyobb kampány megvalósítására készülnek. A cél: 50 márka 1000 védjegyes terméke egy hónapon keresztül országszerte a meghatározó üzletláncokban! Mindez a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében és finanszírozásában, védjegyhasználói számára ingyenes részvétellel.
„Ebben az évben is célunk, hogy tovább építsük követőbázisunkat, illetve partnereinket segítve szeretnénk, ha minél többen csatlakoznának akár az általunk szervezett közösségi kampányokhoz, akár egyéni nyereményjátékot indítva az oldalon” – hangsúlyozta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Május és június folyamán az Abonett – Detki országos nyereményjátékának fődíja egy 1 millió forint értékű utazás. Ezenfelül egy hónapon keresztül a Detki Keksz és a Pécsi Sör is indít egyéni nyereményjátékot. Az üzletlánci együttműködésnek köszönhetően idén szintén kimagasló a hálózat-specifikus promóciók száma a Magyar Termék szervezésében. Így például az ALDI, CBA, COOP STAR, PENNY, REÁL, ROSSMANN és SPAR egységeiben is megtalálhatók lesznek hazai termékekre fókuszáló nyereményjátékok.
A Magyar Termék a kampányok meghirdetéséről külön hírlevélben, valamint közösségimédia-eszközökkel értesíti felhasználóit a promóciókról. //
Kapcsolódó cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H Elemzői kommentár: A nagyobb lendületre vár a kiskereskedelem
A május elég rosszul alakult a boltokban, különösen az élelmiszerüzletekben,…
Tovább olvasom >Újabb benzinkúti DESPAR Express üzletekkel erősít Ausztriában az Enilive és a SPAR
Az Enilive Austria energiacég és a SPAR Austria tovább bővíti…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >