A magyar termelőket segíti a Lidl
A Lidl Magyarország az elsők között csatlakozott a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara NAK Piactér elnevezésű platformjához, melynek célja, hogy összekapcsolja a nehéz helyzetbe került magyar kistermelőket, élelmiszer-előállítókat a kereskedői oldallal, ezáltal támogatva a hazai termékek értékesítését, a munkahelyek megőrzését.
A Lidl évek óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy minél több, a fogyasztói igényeknek megfelelő, magas minőségű, hazai termékeket kínáljon vásárlói számára, ennek köszönhetően kínálatának közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
A járványhelyzet során bevezetett korlátozások miatt sok élelmiszertermelő, -előállító, valamint kistermelő részben vagy egészében elveszítette termékeinek piacát. A NAK Piactér online vállalkozói (B2B) platformja őket hivatott segíteni azáltal, hogy összekapcsolja a piaci keresletet a kínálattal.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „A Lidl Magyarország az elsők között csatlakozott ehhez a platformhoz. Évek óta kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a kínálatunkban minél nagyobb arányban jelenjenek meg a magyar árucikkek, valamint megbízható üzleti partnerként álljunk a magyar kistermelők mellett, mindezzel hozzájárulva a magyar gazdaság stabilitásához, fejlődéséhez, versenyképességéhez. Bízunk benne, hogy a kezdeményezésnek köszönhetően újabb együttműködésekre kerülhet sor és együttes erővel mihamarabb túljuthatunk ezen a nehéz időszakon.”
Az áruházlánc 2013-tól működő, „Lidl a magyar beszállítókért” programjának köszönhetően már több mint 300 hazai beszállítóval dolgozik együtt és közel 60%-os a magyar termékek aránya, a vásárlók pedig összesen már 2500 hazai termék közül válogathatnak. A vállalat törekszik arra, hogy a fogyasztói igényeknek megfelelő, sokféle magyar árucikk kerüljön a polcokra, ezért nagy hangsúlyt fektet beszállítói fejlesztésére, a kínálat folyamatos bővítésére. Így jött létre például a magyar ízvilágot kedvelő, a hagyományokhoz kötődő fogyasztók számára a Hazánk Kincse termékcsalád, illetve a kialakult helyzetre rendkívül gyorsan reagálva a legújabb innováció, az otthon süthető pékárukínálat is.
A hazai értékesítés mellett jelentős a magyar termékek exportja is, a Lidl Magyarország tudhatja magáénak például a legnagyobb hazai borexportőr címet a palackos borok tekintetében.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >