A magyar termékek arányának növelése érdekében új beszállítói programot dolgozott ki a Kifli.hu
A Kifli.hu új beszállítói programot dolgozott ki a magyar kistermelők számára, hogy a webáruházban emelkedjen a magyar termékek aránya – mondta Peter Klekner, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója kedden online sajtótájékoztatón.
Példaként említette, hogy a friss áru kategóriában, amelybe a zöldség és gyümölcs is tartozik, a termékek 45 százaléka származik magyar termelőktől. A mostani programtól azt várják, hogy ez az arány érje el az 50 százalékot, ezért bővítik a jelenleg több mint 400 termelőt számláló, magyar beszállító kört.
Szabó Réka, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója közölte, az új beszállítói programnak négy alappilére van: finanszírozás, marketing, logisztika és csomagolás, valamint az adminisztráció.
A partnerek anyagi kockázatának csökkentése érdekében a Roger pénzintézettel közösen egyedi finanszírozási konstrukciót alakítottak ki, így a termelők számláit akár már három napon belül ki tudják egyenlíteni.
A kistermelőknek jellemzően nincs marketingcsapatuk, ezért a termékeik népszerüsítésében is segít a Kifli.hu, amely kommunikációs csatornáin mutatja be az adott terméket.
Szabó Réka szerint a kis induló vállalkozásoknál előfordul, hogy nem tudják hogyan juttassák el a termékeiket a kiskereskedő raktárába, ezért a csomagolásban és a fuvarszervezésben is adnak tanácsot. A termelői szerződés kialakításánál pedig arra törekedtek, hogy csökkentsék a kistermelők adminisztrációs terhei.
A Magyarországon a Kifli.hu webáruházat működtető cseh társaság, a Rohlik Group a 2020-as évet 300 millió eurós bevétellel zárta, amely több mint 100 százalékos éves növekedésnek felel meg. Jelenleg több mint 750 ezer vásárlóval rendelkeznek három piacon – ismertette a cég még márciusban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk
Az okostelefonok szerepe évről évre egyre kiemelkedőbb az online vásárlások…
Tovább olvasom >A Kifli.hu a nyári táborokat is elérte egészséges kínálatával
A Kifli.hu, amely az óvodai étkeztetési programmal már bizonyított, tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >