A magyar termékek arányának növelése érdekében új beszállítói programot dolgozott ki a Kifli.hu
A Kifli.hu új beszállítói programot dolgozott ki a magyar kistermelők számára, hogy a webáruházban emelkedjen a magyar termékek aránya – mondta Peter Klekner, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója kedden online sajtótájékoztatón.
Példaként említette, hogy a friss áru kategóriában, amelybe a zöldség és gyümölcs is tartozik, a termékek 45 százaléka származik magyar termelőktől. A mostani programtól azt várják, hogy ez az arány érje el az 50 százalékot, ezért bővítik a jelenleg több mint 400 termelőt számláló, magyar beszállító kört.
Szabó Réka, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója közölte, az új beszállítói programnak négy alappilére van: finanszírozás, marketing, logisztika és csomagolás, valamint az adminisztráció.
A partnerek anyagi kockázatának csökkentése érdekében a Roger pénzintézettel közösen egyedi finanszírozási konstrukciót alakítottak ki, így a termelők számláit akár már három napon belül ki tudják egyenlíteni.
A kistermelőknek jellemzően nincs marketingcsapatuk, ezért a termékeik népszerüsítésében is segít a Kifli.hu, amely kommunikációs csatornáin mutatja be az adott terméket.
Szabó Réka szerint a kis induló vállalkozásoknál előfordul, hogy nem tudják hogyan juttassák el a termékeiket a kiskereskedő raktárába, ezért a csomagolásban és a fuvarszervezésben is adnak tanácsot. A termelői szerződés kialakításánál pedig arra törekedtek, hogy csökkentsék a kistermelők adminisztrációs terhei.
A Magyarországon a Kifli.hu webáruházat működtető cseh társaság, a Rohlik Group a 2020-as évet 300 millió eurós bevétellel zárta, amely több mint 100 százalékos éves növekedésnek felel meg. Jelenleg több mint 750 ezer vásárlóval rendelkeznek három piacon – ismertette a cég még márciusban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >