A magyar termékek arányának növelése érdekében új beszállítói programot dolgozott ki a Kifli.hu
A Kifli.hu új beszállítói programot dolgozott ki a magyar kistermelők számára, hogy a webáruházban emelkedjen a magyar termékek aránya – mondta Peter Klekner, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója kedden online sajtótájékoztatón.
Példaként említette, hogy a friss áru kategóriában, amelybe a zöldség és gyümölcs is tartozik, a termékek 45 százaléka származik magyar termelőktől. A mostani programtól azt várják, hogy ez az arány érje el az 50 százalékot, ezért bővítik a jelenleg több mint 400 termelőt számláló, magyar beszállító kört.
Szabó Réka, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója közölte, az új beszállítói programnak négy alappilére van: finanszírozás, marketing, logisztika és csomagolás, valamint az adminisztráció.
A partnerek anyagi kockázatának csökkentése érdekében a Roger pénzintézettel közösen egyedi finanszírozási konstrukciót alakítottak ki, így a termelők számláit akár már három napon belül ki tudják egyenlíteni.
A kistermelőknek jellemzően nincs marketingcsapatuk, ezért a termékeik népszerüsítésében is segít a Kifli.hu, amely kommunikációs csatornáin mutatja be az adott terméket.
Szabó Réka szerint a kis induló vállalkozásoknál előfordul, hogy nem tudják hogyan juttassák el a termékeiket a kiskereskedő raktárába, ezért a csomagolásban és a fuvarszervezésben is adnak tanácsot. A termelői szerződés kialakításánál pedig arra törekedtek, hogy csökkentsék a kistermelők adminisztrációs terhei.
A Magyarországon a Kifli.hu webáruházat működtető cseh társaság, a Rohlik Group a 2020-as évet 300 millió eurós bevétellel zárta, amely több mint 100 százalékos éves növekedésnek felel meg. Jelenleg több mint 750 ezer vásárlóval rendelkeznek három piacon – ismertette a cég még márciusban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >Nébih: kölesgolyót hívott vissza a forgalomból a Kifli.hu
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt extrudált bio kölesgolyót hívott vissza a…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >