A Magyar Telekom újra az év legvonzóbb munkahelye
Nyolcadik alkalommal mérte fel a PwC Magyarország hazánk munkaerőpiaci preferenciáit és adta át Az év legvonzóbb munkahelye díjakat. Telekommunikáció és média kategóriában immár hetedik alkalommal nyerte el a Magyar Telekom a legjobbnak járó elismerést.
A PwC Magyarország felmérésének célja, hogy megismerje a munkavállalók preferenciáit, munkáltatói márkákkal kapcsolatos percepcióit. Emellett a kutatás vizsgálja, hogy hogyan befolyásolja ezeket a minket körülvevő környezet, valamint a különböző gazdasági, társadalmi körülmények. Az idei kutatás tanulsága, hogy az alapbér mellett egyre inkább felértékelődni látszanak az úgynevezett humán faktorok: a szociális közeg, a munkahelyi keretek, valamint a rugalmasság. Egyre nagyobb jelentőségű a pozitív munkahelyi légkör; a munkavállalók legszívesebben támogató, együttműködő csapattal, valamint felkészült, támogató vezetővel dolgoznak együtt. Szintén kiemelt szerepet kapott a preferenciák között a magánélet tiszteletben tartása, vagyis a munka-magánélet egészséges egyensúlyának megteremtése és fenntartása.
A Magyar Telekom immáron hetedik éve nyerte el a kutatás eredményeivel egyidőben kihirdetett, Az év legvonzóbb munkahelye díjat, telekommunikáció és média kategóriában.
„Büszkeség, ugyanakkor felelősség is egymást követő hét évben a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének lenni. Sikerünk kulcsa talán pont az, hogy kellően rugalmasak és nyitottak vagyunk, folyamatosan keressük a piaci trendeket meghatározó lehetőségeket; de ezzel együtt szem előtt tartjuk az emberközpontúság, a gondoskodó szemlélet és a pszichológiai biztonság megteremtését is. Ez egy olyan szerencsés kombináció, ami hosszútávon támogathatja szervezetünket üzleti sikereink elérésében és kollégáink motivációjának, elégedettségének fenntartásában”
– mondta el a díj kapcsán Tóth Zsuzsa, a Magyar Telekom Chief People Officere.
A kutatás részletes eredményei az alábbi linken találhatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Nem érvényesíti az inflációkövető díjkorrekciót a Magyar Telekom fogyasztói körében
A magyar gazdaság fellendítése iránti elköteleződését kifejezve a Magyar Telekom…
Tovább olvasom >Erősödő bizalom, óvatos várakozások – A PwC Magyarországi Vezérigazgatói Felmérés tanulságai
A PwC Magyarország 14. alkalommal készítette el vezérigazgatói felmérését, amely…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >