A Magyar Telekom újra az év legvonzóbb munkahelye
Nyolcadik alkalommal mérte fel a PwC Magyarország hazánk munkaerőpiaci preferenciáit és adta át Az év legvonzóbb munkahelye díjakat. Telekommunikáció és média kategóriában immár hetedik alkalommal nyerte el a Magyar Telekom a legjobbnak járó elismerést.
A PwC Magyarország felmérésének célja, hogy megismerje a munkavállalók preferenciáit, munkáltatói márkákkal kapcsolatos percepcióit. Emellett a kutatás vizsgálja, hogy hogyan befolyásolja ezeket a minket körülvevő környezet, valamint a különböző gazdasági, társadalmi körülmények. Az idei kutatás tanulsága, hogy az alapbér mellett egyre inkább felértékelődni látszanak az úgynevezett humán faktorok: a szociális közeg, a munkahelyi keretek, valamint a rugalmasság. Egyre nagyobb jelentőségű a pozitív munkahelyi légkör; a munkavállalók legszívesebben támogató, együttműködő csapattal, valamint felkészült, támogató vezetővel dolgoznak együtt. Szintén kiemelt szerepet kapott a preferenciák között a magánélet tiszteletben tartása, vagyis a munka-magánélet egészséges egyensúlyának megteremtése és fenntartása.
A Magyar Telekom immáron hetedik éve nyerte el a kutatás eredményeivel egyidőben kihirdetett, Az év legvonzóbb munkahelye díjat, telekommunikáció és média kategóriában.
„Büszkeség, ugyanakkor felelősség is egymást követő hét évben a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének lenni. Sikerünk kulcsa talán pont az, hogy kellően rugalmasak és nyitottak vagyunk, folyamatosan keressük a piaci trendeket meghatározó lehetőségeket; de ezzel együtt szem előtt tartjuk az emberközpontúság, a gondoskodó szemlélet és a pszichológiai biztonság megteremtését is. Ez egy olyan szerencsés kombináció, ami hosszútávon támogathatja szervezetünket üzleti sikereink elérésében és kollégáink motivációjának, elégedettségének fenntartásában”
– mondta el a díj kapcsán Tóth Zsuzsa, a Magyar Telekom Chief People Officere.
A kutatás részletes eredményei az alábbi linken találhatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Polarizálódó piac, folyamatos fejlesztések, változó vásárlói igények – Megjelent a PwC Magyarország legnagyobb forgalmú online, FMCG-szereplőket is felsorakoztató toplistája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a PwC Magyarország és a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan változott a magyarok hozzállása az AI-hoz 2025-ben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: szeptemberben a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Európai Parlament új, szigorúbb meghatározást fogadott el a hús definíciójára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mézpróba 2025 – Rekorddíjak és küzdelmes év a hazai méhészeknél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >