A Magyar Telekom főszponzor a VOLT-on és tért nyer a Balaton Soundon is
Szorosabbra fűzi együttműködését a Sziget Kft. és a Magyar Telekom. A Telekom immár főtámogatóként lesz jelen a VOLT-on, és erősebb lesz a jelenléte a Heineken Balaton Soundon is.
A Telekom idén főszponzorrá lép elő a soproni VOLT Fesztiválon, amely a Turizmus Rt. felmérése szerint Magyarország legismertebb és legnépszerűbb vidéki eseménye. Az idén 18 éves VOLT „nagykorúként” újszerű programmal jelentkezik amelynek legfontosabb szervező elve, hogy elsősorban világsztárokra és a friss zenei produkciókra koncentrálnak a szervezők. „A Magyar Telekom és a mi gondolkodásunkban egy rendkívül fontos közös elem, hogy mindketten nagy hangsúlyt helyezünk a klasszikus nevek mellett az új, izgalmas produkciók bemutatására” – mondta el Lobenwein Norbert szervező.
A Heineken Balaton Soundon a korábbinál nagyobb helyszín névadója lesz a Telekom. A Telekom Teraszon az elektronikus tánczene kiválóságai adják egymásnak a színpadot. „A Telekom Terasz évek óta az egyik legnépszerűbb helyszín a közönségünk köreiben. Biztosra veszem, hogy ez az idei évben is így lesz” – tette hozzá Fülöp Zoltán, szervező.
„Mindkét zenei rendezvény koncepciója nagyszerűen illeszkedik a fiatalokat megcélzó zenei szponzorációs stratégiánkba. A fesztiválélmények megosztásához pedig interaktív szolgáltatásainkkal járulunk hozzá” – mutatott rá Liptay Gabriella, a Magyar Telekom marketingkommunikációs ágazatvezetője,
A korábbiakhoz hasonlóan mindkét fesztiválon látványos helyszíni megjelenéssel, „lounge” kialakításával, interaktív játékokkal, kiváló hang- és fénytechnikával várja a Telekom a fiatalokat. Fontos törekvése, hogy a „Hello holnap” nevű fenntarthatósági mozgalmának legfontosabb üzenetei eljussanak a látogatókhoz. Mindemellett a T-Mobile mobil, a T-Home pedig vezetékes szélessávú szolgáltatás biztosításával járul hozzá a fesztiválozók kényelméhez.
Emellett jelenleg előkészítés alatt áll az operátorok és a társüzemeltető között az a T-Mobile ügyfelei számára is elérhető innovatív szolgáltatás, amelynek keretében a fesztiválozók a tervek szerint az idén már a VOLT-ra és a Balaton Soundra is vásárolhatnak percalapú belépőjegyet mobiltelefonjuk segítségével.
A hazai fesztiválprogram két legjelentősebb és egyben legkedveltebb vidéki rendezvénye összességében 150-180 ezer látogatót vonz Sopronba és Zamárdiba évente – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyarországi vallásturizmus az európai élvonalba tartozik
Az Európai Unió országait megnézve kijelenthetjük, hogy a magyarországi vallásturizmus,…
Tovább olvasom >Megújul a Tiszafüredi Szabadvízi Strand és környezete
Megújul 300 millió forintból a Tiszafüredi Szabadvízi Strand és környezete,…
Tovább olvasom >Közülük választják ki az idei Év Bortermelőjét
Lezárult Az Év Bortermelője Magyarországon díj 2024-es jelölési szakasza. 850…
Tovább olvasom >