A Magyar-Román Kereskedelmi és Iparkamara megalapítása
Február 26-án tartották meg az újonnan alapított Magyar-Román Kereskedelmi és Iparkamara (ROCham) első találkozóját, amelyen a kamara Igazgatói Tanácsa és Alapító Tagjai voltak jelen. Ennek előzményeként let megtartva az alapító ülést, amelyen tiszteletét tette Victor Micula Nagykövet Úr is, aki a román nagykövet Magyarországon.
A bilaterális kamara felállítását üdvözölte Titus Corlatean román külügyminiszter is, amikor február 24-én találkozott a kamara elnökével, Takács Jánossal, és Erdélyi László igazgatósági taggal. Corlatean miniszter úr megragadta az alkalmat, hogy gratuláljon a kezdeményezőknek, és kifejezze meggyőződését, hogy az új kamara magas szinten járul majd hozzá a két ország bilaterális kereskedelmének fenntartható és harmonikus fejlődéséhez.
Háttérinformáció:
A Magyar-Román Kereskedelmi és Iparkamara (ROCham) számos vállalat és magánszemély kezedeményezésével jött létre, amelyeknek üzleti érdekük fűződik a két ország gazdaságához.
Az alapító tagok közé sorolhatóak az alábbiak: S.C Ardealul SA Carei, Coca-Cola Magyarország, E-2000 Consult, GIDE Loyrette Nouel, ING Biztosító, KRAFT & Associates, MEDIAPARTNERS, OTP Bank, Raiffeisen Bank, Rail Cargo Carrier, Takács János, and UPC Magyarország.
A kamara intézményi céljai közé tartozik a két ország közötti párbeszéd lehetőségének megteremtése, szemléletmódjaik megvitatása, és a gazdasági bilaterális kapcsolatok támogatása új üzleti lehetőségek által Románia és Magyarország között. Within the scope of its institutional purposes, the Chamber will promote the dialogue, exchange of views and support the economic bilateral relations by prospecting new business opportunities in Romania and Hungary.
A Magyar-Román Kereskedelmi és Iparkamara küldetése, hogy támogassa tagjai tevékenységeit, és erősítse a két ország közötti fórum megnyitását és cserekapcsolatok növekedését gazdasági, üzleti, kereskedelmi és tudományos területeken.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >