A magyar lakosság alig harmada vásárol interneten
A magyar lakosság 86 százaléka rendelkezik internet hozzáféréssel, ám mindössze 28 százalékuk vásárol rendszeresen termékeket a világhálón keresztül – derül ki az eMAG online kereskedő felméréséből.
Az eMag ügyvezető igazgatója szerint az online kereskedelem számára nagy kihívás, hogy bár a felhasználók egyre több időt töltenek online mobileszközökön, vásárlásra még nem használják azokat – idézi az MTI-hez eljuttatott közlemény Iulian Stanciu-t, az eMAG ügyvezető igazgatóját.
A megkérdezettek 61 százaléka asztali számítógépen, 57 százaléka mobiltelefonon, 55 százaléka notebookon, 17 százaléka pedig táblagépen internetezik, mitöbb az internetezők többsége nem elégszik meg egy eszközzel, 36 százalékuk kettőt, 16 százalékuk hármat, 9 százalékuk pedig négyet is használ.
A vevők fele asztali számítógépen, 37 százaléka pedig notebookon keresztül adja le rendelését, miközben mobiltelefonról 5 százalékuk, tabletről pedig 3 százalékuk vásárol.
A felmérést a Daedalus Millward Brown független ügynökség készítette az eMAG megbízásából 2014. március 27. és április 11. között a 18-55 éves lakosság körében. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >