A magyar labdarúgó-válogatott hivatalos együttműködő partnere az Auchan Magyarország
“Játszani csak szívből. Vásárolni csak OKAuchan.” szlogennel kötött partneri együttműködést az Auchan és az MLSZ, amelynek keretében a kiskereskedelmi lánc hivatalosan is a magyar labdarúgó-válogatott partnere az idei Európa-bajnokság ideje alatt. Május 27. és július 14. között a Bizalomkártyás vásárlók 10 000 forint feletti vásárlás esetén napi és heti nyereményjátékokon vehetnek részt, a kampány végén pedig valamennyi vásárló között 1 millió Bizalompontot is kisorsolnak, ami egy az egyben levásárolható.

Május 27. és július 14. között indul az együttműködés
Partneri együttműködést kötött az Auchan és a Magyar Labdarúgó Szövetség az idei Európa-bajnokság alkalmából. A boltláncnak kiemelten fontos a közösségépítés és elkötelezett amellett, hogy kampányaival és programjaival vásárlói számára is minél több közös élményt nyújtson. A vállalat „Játszani csak szívből. Vásárolni csak OkAuchan.” szlogennel indítja el kampányát, amely végig kíséri a július közepéig tartó futball Európa-bajnokságot.
Az együttműködés keretében az Auchan május 27. és július 14. között nyereményjátékot indít. A sorsoláson a Bizalomkártyás törzsvásárlók vehetnek részt a 10 000 forint feletti vásárlásaik után. A közel másfél hónapos kampány alatt lesznek napi, heti nyeremények, a bajnokság lezárulásával pedig egy fődíj is gazdára talál. Naponta kisorsolnak 2 darab szurkolói mezt, 4 darab kapucnis pulóvert, 2 darab baseball sapkát, 1 darab szurkolói sálat és 1 darab tornazsákot. A heti sorsoláson a résztvevők olyan nyereményeket vihetnek haza, mint 1 darab Hisense TV, 3 darab hivatalos válogatott mez és 2 darab páros belépő a Nemzetek Ligája mérkőzésekre és a debreceni felkészülésre. A főnyereményért mindenképp érdemes játszani, hiszen a kampány végén egy szerencsés vásárló 1 millió Bizalomponttal lesz gazdagabb. Miután egy Bizalompont egy forintot ér, ez azt jelenti, hogy a szerencsés nyertes 1 millió forintot költhet el az Auchanban.
„A sportnak megvan az a nagyszerű tulajdonsága, hogy összehozza az embereket, többek között ezért is nagy büszkeség támogatni a magyar sportolókat, különösen a nemzeti 11-et! Ezt az örömöt és a meccsnézés izgalmát szeretnénk megosztani a vásárlóközönségünkkel is, hogy igazi közösségként együtt szurkoljunk a magyar válogatottnak a foci EB-n. Az ehhez kapcsolódó nagyszabású nyereményjátékunk sorsolásán pedig azért lehet majd izgulni, hogy kik nyerik az értékes ajándékainkat és az egymilliós fődíjat”
– mondta el a Magyar Labdarúgó Szövetséggel kötött partneri együttműködésről Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.
Az Auchan minden vásárlót arra bátorít, hogy váltsa ki a Bizalomkártyát, vegyen részt a nyereményjátékban, és drukkoljunk együtt szívből a magyar válogatottnak!
Kapcsolódó cikkeink
Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >