A magyar e-kereskedelem nagy nyertesei a vásárlók: stratégiai partnerséget kötött a GLS és a DPD a még rugalmasabb csomagátvételért
Jelentős mérföldkőhöz érkezett a hazai logisztikai szektor: a GLS Hungary megnyitotta automatahálózatát más szolgáltatók előtt, és a DPD Hungary az első partner, amely belép ebbe a rendszerbe. Ennek köszönhetően a jövőben a DPD csomagok a GLS Automaták jelentős részéből is átvehetők lesznek. Ez a partnerség nem csupán a vásárlói kényelem növelését szolgálja, hanem hatékonyabbá teszi a csomagátvételeket és hozzájárul az e-kereskedelem növekvő igényeinek fenntartható kiszolgálásához is.
A GLS 2025 júniusában megnyitotta csomagautomata-hálózatát, amelyhez a DPD csatlakozik elsőként, folytatva ezzel a két vállalat Németországban és Csehországban már bevált együttműködését a magyar piacon.
A csomagautomaták népszerűsége megkérdőjelezhetetlen: 2023 szeptembere óta megduplázódott, és mára meghaladja a 9400 darabot a vásárlók rendelkezésére álló automaták száma. A megállapodás kulcsfontosságú a továbbra is növekvő vásárlói igények kiszolgálásában, hiszen a DPD által szállított csomagok több mint 1 400 új automatából lesznek átvehetőek, és 2026 elejétől országosan mintegy 3000 átadópont segíti a rugalmas csomagátvételt a DPD ügyfelei számára.
„A DPD számára az innováció és a fenntartható működés kéz a kézben jár. A GLS-sel való együttműködés nem csupán hálózatbővítést jelent, hanem egy hatékonyabb logisztikai rendszer felé tett lépést. Célunk, hogy a fejlesztéseinkkel mind az ügyfeleink, mind a piac számára értéket teremtsünk.”
– nyilatkozta Czifrik Szabolcs, a DPD Hungary ügyvezető igazgatója.
„Néhány hete ünnepeltük a 2500. automatánk telepítését, melynek köszönhetően már több, mint 740 településen összesen mintegy 3500 átadópont segítségével biztosítjuk a lehető legrugalmasabb csomagkezelési megoldásokat. A mostani együttműködésünk segítségével még fenntarthatóbbá és több vásárló számára is elérhetővé válik a hálózatunk.” – mondta Balázs Attila, a GLS Hungary ügyvezetője.
Ez a partnerség megerősíti a két vállalat elkötelezettségét a magyarországi e-kereskedelmi piac fejlődése iránt, maximális rugalmasságot és fenntartható megoldásokat kínálva a hazai vásárlóknak már az idei karácsonyi szezonban is.
Kapcsolódó cikkeink
Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lemond a Kroger e-kereskedelmi központjának bővítési tervéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővíti a Temu európai logisztikai hálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Szeptember óta lejtmenetben a nemzetközi élelmiszerárak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi vásárlási roham: Másodpercek alatt frissülnek az árak a hazai üzletekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A töltött káposzta a magyarok legkarácsonyibb étele
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

