A magyar baromfi fogyasztásáért kampányol a Baromfi Termék Tanács
A májusig látható hirdetésekben az itthon termelt szárnyasok vásárlására buzdít a szervezet. A most induló integrált kommunikáció kampány része egy szakmai konferencia is.
A BTT abban bízik, hogy a
hazánkban legnépszerűbb friss húsáru, a
baromfi esetében a patriotizmus, a megbízható
hazai termelés fenntartásának igénye
egyre fontosabbá válik a vásárlók
döntését befolyásoló szempontok
között. A védjegy mint megkülönböztető
elem „bevésődését” a tavaszi hónapokban
nyereményjáték is támogatja. Az akció
kiemelt partnere a Spar, amely tavaly szerződésben vállalta,
hogy friss és előhűtött baromfit csak védjegy-jogosult
magyar feldolgozóktól vásárol.
A másik
kreatív irány magukat a baromfifajtákat mutatja
meg és néhány valóban a
baromfitermelésben dolgozó embert, akik munkahelyét
a védjegyes magyar baromfit övező bizalom tartja fenn.
Ez utóbbi irányra sajtóhirdetések, „A
mi baromfink” című kiadvány és online
hirdetések épülnek. A kampány anyagai és
háttérinformációi folyamatosan kerülnek
fel a www.amibaromfink.hu oldalra, itt olvasható a
nyereményjáték szabályzata is. A program
május végéig tart.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >