A Magners cider Európa felé kacsingat
A C&C Csoport, az ír Magners ciders/almasör gyártója, a sikeres tavalyi angliai debütálást követően Európa más országaiban is piacot szeretne szerezni.
A C&C Münchenben és Barcelonában tesztelte a Magnerst,
de döntés csak októberben várható. A 2006-os angol piacra lépés óta ez volt a
legnagyobb marketing esemény a cég életében.
Az évszázadok óta gyártott, majd elfelejtett cider tavaly, a
Magners piacra lépésével vált ismét népszerűvé Nagybritanniában.
Cider – átmenet az almabor és a sör között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >