A Macfrut 2009 beváltotta a reményeket
Október 9-én zárult az első őszi Macfrut kiállítás, melyre a Földközi-tenger térségében került sor, az olaszországi Cesenában. A friss termékek legfontosabb nemzetközi kiállításán 700 kiállító és 21 500 látogató vett részt.
A háromnapos kiállítás során a résztvevők megvitatták a különböző gyümölcsipari ágazatok helyzetét, továbbá szó esett arról is, hogy milyen nehézségeket okoz a gyártóknak az árak zuhanása, a termelési volumen növekedése és a fogyasztás csökkenése.
A 26. Macfrut a nemzetköziség jegyében zajlott. " 30 ezer négyzetméteren 700 cég képviseltette magát, melyek 20 százaléka külföldről érkezett" – összegzett Domenico Scarpellini, a Cesena Fiera elnöke. A kiállítás 21 500 látogatójából 4000 külföldről jött, köztük szakértők és különböző küldöttségek tagjai 80 különböző országból, akik mintegy 300 kétoldalú találkozón vettek részt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >