Luxustermékekkel próbálkozik a Tokaj Kereskedőház
Termékeit a luxuskategóriába pozicionálva igyekszik a Tokaj Kereskedőház Zrt. új piacokat szerezni – tájékoztatta a Világgazdaság Online-t Tombor András, a társaság felügyelőbizottságának elnöke. Május közepére készül el az új stratégia arról, milyen portfolióval, milyen csomagolással jelennek meg termékeik a jövő évtől, és reményeik szerint az év végére lezárulhat a fejlesztések következő szakasza is.
Tombor András a Világgazdaság Online kérdésére hangsúlyozta: a mostaninál is átláthatóbb szabályozás kialakítására van szükség, mivel nemcsak a kereskedőház, de az egész borvidék megítélése szempontjából komoly probléma, hogy az aszút leszámítva nem létezik a termékkészítést régiós szinten meghatározó protokoll. Az 5050 hektáros borvidéken az ültetvények jelentős hányada megújításra szorulhat, a rekonstrukció pedig legalább öt évet venne igénybe. Az év végétől pedig ezt is szigorúbban korlátozza az Európai Unió.
A borvidék legnagyobb integrátora – a vidéken termelt szőlő egyharmadának felvásárlója, amely a tavaly év végével lejárt kontraktusok megújításakor már 1100 hektárra szerződött le 2000 helyi termelővel – a stabil prémium minőség biztosítása érdekében a felvásárlási árakat is jelentősen emelte. A legnagyobb kiadást azonban nem ez jelenti a cég életében, hanem az a fejlesztési program, amelynek a keretében megújítják a tolcsvai és a szegi telephelyet is. A beruházásra eddig 2,2 milliárd forintot költött a cég állami forrásból, egy további 2,5 milliárdos keretet pedig már jóváhagyott a kormány. A 2016-ra záruló második szakaszban valósulhat meg az évi tízmillió darabos kapacitású palackozó – mondta el Tombor András, hozzátéve: a jóváhagyott tervek megvalósítására Tolcsván további 10, Szegin pedig 3 milliárd forintra lenne szükség. (Gyükeri Mercédesz , vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >A bőrszépítés nemcsak a krémeken múlik – mit üzen a dietetikus?
A szépségipar régóta hangsúlyozza a külsőleg alkalmazott bőrápolók szerepét, miközben…
Tovább olvasom >A Babits Borászat aszúja nyerte a Szegedi Borfesztivál fődíját
A Babits Borászat 2019-es 6 puttonyos aszúja nyerte a Szegedi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >