Luxustermékekkel próbálkozik a Tokaj Kereskedőház
Termékeit a luxuskategóriába pozicionálva igyekszik a Tokaj Kereskedőház Zrt. új piacokat szerezni – tájékoztatta a Világgazdaság Online-t Tombor András, a társaság felügyelőbizottságának elnöke. Május közepére készül el az új stratégia arról, milyen portfolióval, milyen csomagolással jelennek meg termékeik a jövő évtől, és reményeik szerint az év végére lezárulhat a fejlesztések következő szakasza is.
Tombor András a Világgazdaság Online kérdésére hangsúlyozta: a mostaninál is átláthatóbb szabályozás kialakítására van szükség, mivel nemcsak a kereskedőház, de az egész borvidék megítélése szempontjából komoly probléma, hogy az aszút leszámítva nem létezik a termékkészítést régiós szinten meghatározó protokoll. Az 5050 hektáros borvidéken az ültetvények jelentős hányada megújításra szorulhat, a rekonstrukció pedig legalább öt évet venne igénybe. Az év végétől pedig ezt is szigorúbban korlátozza az Európai Unió.
A borvidék legnagyobb integrátora – a vidéken termelt szőlő egyharmadának felvásárlója, amely a tavaly év végével lejárt kontraktusok megújításakor már 1100 hektárra szerződött le 2000 helyi termelővel – a stabil prémium minőség biztosítása érdekében a felvásárlási árakat is jelentősen emelte. A legnagyobb kiadást azonban nem ez jelenti a cég életében, hanem az a fejlesztési program, amelynek a keretében megújítják a tolcsvai és a szegi telephelyet is. A beruházásra eddig 2,2 milliárd forintot költött a cég állami forrásból, egy további 2,5 milliárdos keretet pedig már jóváhagyott a kormány. A 2016-ra záruló második szakaszban valósulhat meg az évi tízmillió darabos kapacitású palackozó – mondta el Tombor András, hozzátéve: a jóváhagyott tervek megvalósítására Tolcsván további 10, Szegin pedig 3 milliárd forintra lenne szükség. (Gyükeri Mercédesz , vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar siker a világ legjobb borászatainak rangsorában: a Szepsy Pince a 43. helyen
2024-ben is közzétették a World’s Best Vineyards rangsorát, amely az…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Hullámvölgyből kifelé
Idén az extrém meleg időjárásnak köszönhetően a megszokottnál jóval korábban kezdődött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >