A Lotte Shoppinggal lép együttműködésre az Ocado Dél-Koreában
Partnerségre lépett az Ocado a hazájában több mint 1000 üzletet működtető dél-koreai Lotte Shopping-gal, és az országban közösen vezetik be az Ocado Smart Platformot.
A megállapodás részeként az Ocado és a Lotte egy sor fulfilment központot alakít ki Dél-Koreában, amelyeket a háttérből az Ocado Smart Platform technológiája és fulfilment megoldása támogatja.
A két vállalat 2028-ig hat fulfilment központot tervez nyitni az országban, amelyek közül az első 2025-ben indul be.
„Ez a partnerség a világ egyik legfejlettebb e-kereskedelmi piacára hozza el az Ocado Smart Platformot, az online élelmiszerboltok kiszolgálásának legfejlettebb technológiáját” – nyilatkozta Tim Steiner, az Ocado vezérigazgatója.
„Együttműködésünk révén immár a világ tíz országában tizenkét jelentős kiskereskedelmi vállalat online üzletágát fogja működtetni egyedülálló, szabadalmaztatott technológiánk.”
Kapcsolódó cikkeink
A narancsbor lehet a nyár új trendje
A TikTok-on megjelenő postok számának robbanásszerű növekedése azt mutatja, hogy…
Tovább olvasom >(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >Dél-Korea a világ hatodik dermokozmetikai piaca
A piaci versenybe „concept-dermo”, a „dermo-inspirált” és a gyógyszertári, ún.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >