A Lotte Shoppinggal lép együttműködésre az Ocado Dél-Koreában
Partnerségre lépett az Ocado a hazájában több mint 1000 üzletet működtető dél-koreai Lotte Shopping-gal, és az országban közösen vezetik be az Ocado Smart Platformot.
A megállapodás részeként az Ocado és a Lotte egy sor fulfilment központot alakít ki Dél-Koreában, amelyeket a háttérből az Ocado Smart Platform technológiája és fulfilment megoldása támogatja.
A két vállalat 2028-ig hat fulfilment központot tervez nyitni az országban, amelyek közül az első 2025-ben indul be.
„Ez a partnerség a világ egyik legfejlettebb e-kereskedelmi piacára hozza el az Ocado Smart Platformot, az online élelmiszerboltok kiszolgálásának legfejlettebb technológiáját” – nyilatkozta Tim Steiner, az Ocado vezérigazgatója.
„Együttműködésünk révén immár a világ tíz országában tizenkét jelentős kiskereskedelmi vállalat online üzletágát fogja működtetni egyedülálló, szabadalmaztatott technológiánk.”
Kapcsolódó cikkeink
Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: Dél-Korea legnagyobb élelmiszeripari cége hazánkban építi fel az első gyárát a régióban
Dél-Korea legnagyobb élelmiszeripari cége Magyarországon építi fel első közép-európai gyárát,…
Tovább olvasom >Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján kerültek átadásra az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjak
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >