A Lipton teát népszerűsíti a Pepsi
A PepsiCo és az Unilever megállapodást kötött, hogy kiterjesztik marketing és a disztribúciós együttműködésüket a Lipton jeges tea üdítők piacán, hogy több mint kétszeresére növeljék az eladási adatokat.
A megállapodás nyolc európai országot, valamint Dél-Koreát,
Tajvant és Dél-Afrikát érinti. Az eladások értéke tavaly ezekben az országokban
összesen 300 millió euró volt.
A két cég között 1991-ben kezdődött az üzleti kapcsolat
Észak-Amerikában, ahol jelenleg a jegestea-piac nagyjából 35 százalékát
tudhatják magukénak a Beverage Digest szaklap adatai szerint. A megegyezést
2003-ban kiterjesztették negyven másik országra is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >