A Lipton teát népszerűsíti a Pepsi
A PepsiCo és az Unilever megállapodást kötött, hogy kiterjesztik marketing és a disztribúciós együttműködésüket a Lipton jeges tea üdítők piacán, hogy több mint kétszeresére növeljék az eladási adatokat.
A megállapodás nyolc európai országot, valamint Dél-Koreát,
Tajvant és Dél-Afrikát érinti. Az eladások értéke tavaly ezekben az országokban
összesen 300 millió euró volt.
A két cég között 1991-ben kezdődött az üzleti kapcsolat
Észak-Amerikában, ahol jelenleg a jegestea-piac nagyjából 35 százalékát
tudhatják magukénak a Beverage Digest szaklap adatai szerint. A megegyezést
2003-ban kiterjesztették negyven másik országra is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >