A Lipton teát népszerűsíti a Pepsi
A PepsiCo és az Unilever megállapodást kötött, hogy kiterjesztik marketing és a disztribúciós együttműködésüket a Lipton jeges tea üdítők piacán, hogy több mint kétszeresére növeljék az eladási adatokat.
A megállapodás nyolc európai országot, valamint Dél-Koreát,
Tajvant és Dél-Afrikát érinti. Az eladások értéke tavaly ezekben az országokban
összesen 300 millió euró volt.
A két cég között 1991-ben kezdődött az üzleti kapcsolat
Észak-Amerikában, ahol jelenleg a jegestea-piac nagyjából 35 százalékát
tudhatják magukénak a Beverage Digest szaklap adatai szerint. A megegyezést
2003-ban kiterjesztették negyven másik országra is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

