A Lipton teát népszerűsíti a Pepsi
A PepsiCo és az Unilever megállapodást kötött, hogy kiterjesztik marketing és a disztribúciós együttműködésüket a Lipton jeges tea üdítők piacán, hogy több mint kétszeresére növeljék az eladási adatokat.
A megállapodás nyolc európai országot, valamint Dél-Koreát,
Tajvant és Dél-Afrikát érinti. Az eladások értéke tavaly ezekben az országokban
összesen 300 millió euró volt.
A két cég között 1991-ben kezdődött az üzleti kapcsolat
Észak-Amerikában, ahol jelenleg a jegestea-piac nagyjából 35 százalékát
tudhatják magukénak a Beverage Digest szaklap adatai szerint. A megegyezést
2003-ban kiterjesztették negyven másik országra is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >