A Lipton Ice Tea egzotikus új ízesítését is megkóstolhatják a Sziget Fesztivál látogatói
Új ízzel bővítette portfólióját a Lipton Ice Tea, amely a 2023-as Sziget Fesztivál hivatalos jegestea beszállítója. A márka egy különleges helyszínnel, a Lipton Ice Tea Sunshine Spottal is képviselteti magát a rendezvényen, ahol a fesztiválozók a különböző közösségi aktvitások mellett megkóstolhatják a Lipton új, cukormentes mangóízű zöld teáját.

Új, cukormentes tea
A világ egyik legnépszerűbb jegestea márkája, a Lipton Ice Tea többféle ízesítésű zöld teája mellé idén megérkezett a mangós változat. Az ázsiai aromákat ötvöző, cukormentes mangóízű zöld jegestea, igazi felfrissülést nyújt a legnagyobb hőségben is, és remek kiegészítője a baráti találkozásoknak, legyen szó bulizásról vagy egy mélyebb beszélgetésről.
A Lipton nem csupán a Sziget Fesztivál hivatalos jegestea beszállítójaként vesz részt az idei rendezvényen, hanem az Európa Színpad mellett önálló helyszínnel is megjelenik. A Lipton Ice Tea Sunshine Spot a fesztiválozók számára olyan koktélokat kínál, amelyek alapját a jegestea márka termékei adják. Ezen túl egy izgalmas GIF- és szelfigéppel, valamint más közösségi aktivitásokkal is várja a két koncert között kikapcsolódni vágyókat.
„A népszerű Lipton Ice Tea portfóliónkba már 5 különböző ízesítésű termék tartozik, melyek közül 4 cukormentes változatban is kapható. Ez a választék egészült ki a cukormentes mangó ízesítésű zöldteánkkal, amelyet örömmel mutatunk be a fesztiválózó közönségnek is.”
– mondta el Tuzi Alexandra, a Lipton márkamenedzsere.
A Lipton Ice Tea idén vesz részt először szponzorként a Sziget Fesztiválon, és rögtön az egyik legizgalmasabb helyszínnel mutatkozik be Európa egyik legnagyobb zenei eseményén, a Sunshine Spot formájában.
Kapcsolódó cikkeink
Shell Café hot doggal a Szigetre!
Indul a nyár és vele együtt a fesztiválszezon! A Shell töltőállomásokon…
Tovább olvasom >A Sziget fesztivál nemzetközi környezetvédelmi minősítést kapott
Nemzetközi környezetvédelmi, zöld minősítést kapott a Sziget fesztivál, amely a…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >