A Lipton Ice Tea egzotikus új ízesítését is megkóstolhatják a Sziget Fesztivál látogatói
Új ízzel bővítette portfólióját a Lipton Ice Tea, amely a 2023-as Sziget Fesztivál hivatalos jegestea beszállítója. A márka egy különleges helyszínnel, a Lipton Ice Tea Sunshine Spottal is képviselteti magát a rendezvényen, ahol a fesztiválozók a különböző közösségi aktvitások mellett megkóstolhatják a Lipton új, cukormentes mangóízű zöld teáját.

Új, cukormentes tea
A világ egyik legnépszerűbb jegestea márkája, a Lipton Ice Tea többféle ízesítésű zöld teája mellé idén megérkezett a mangós változat. Az ázsiai aromákat ötvöző, cukormentes mangóízű zöld jegestea, igazi felfrissülést nyújt a legnagyobb hőségben is, és remek kiegészítője a baráti találkozásoknak, legyen szó bulizásról vagy egy mélyebb beszélgetésről.
A Lipton nem csupán a Sziget Fesztivál hivatalos jegestea beszállítójaként vesz részt az idei rendezvényen, hanem az Európa Színpad mellett önálló helyszínnel is megjelenik. A Lipton Ice Tea Sunshine Spot a fesztiválozók számára olyan koktélokat kínál, amelyek alapját a jegestea márka termékei adják. Ezen túl egy izgalmas GIF- és szelfigéppel, valamint más közösségi aktivitásokkal is várja a két koncert között kikapcsolódni vágyókat.
„A népszerű Lipton Ice Tea portfóliónkba már 5 különböző ízesítésű termék tartozik, melyek közül 4 cukormentes változatban is kapható. Ez a választék egészült ki a cukormentes mangó ízesítésű zöldteánkkal, amelyet örömmel mutatunk be a fesztiválózó közönségnek is.”
– mondta el Tuzi Alexandra, a Lipton márkamenedzsere.
A Lipton Ice Tea idén vesz részt először szponzorként a Sziget Fesztiválon, és rögtön az egyik legizgalmasabb helyszínnel mutatkozik be Európa egyik legnagyobb zenei eseményén, a Sunshine Spot formájában.
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >Jana Ice Tea Peach Zero
Büszkén mutatjuk be a Jana Ice Tea kínálatának legújabb tagját…
Tovább olvasom >Mélyponton a Sziget: sorozatban második éve veszteséges a fesztiválcég
A Sziget Fesztivált szervező Sziget Kulturális Menedzsment Iroda Zrt. 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >