A Lidlben már évek óta kizárólag magyar méz kapható
A Lidl Magyarország stratégiai döntése folytán már 2009 óta kizárólag magyar méz található az áruházlánc polcain. A vállalat fontosnak tartja a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett a magyar méztermelők kiemelt támogatását is.
A Lidl Magyarország által forgalmazott, folyamatosan elérhető mézek, immáron 6 éve kizárólag 100%-ban magyar beszállítóktól vásárolt, magyar eredet megjelölésű, kiváló minőségű termékek. A vállalat jelenleg 3 hazai beszállító 4-féle termékét kínálja vásárlói számára. Az áruházlánc stratégiai döntése, hogy évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar termelők által előállított mézekre, melyek a kiváló minőséget is garantálják. A vállalat ezért is üdvözölte az élelmiszerláncok azon döntését, mely szerint az idén ősszel kirobbanó mézbotrány hatására ők is eltávolítják kínálatukból a kétes eredetű, kínai mézkeverékeket tartalmazó termékeket.
A Lidl számára a vásárlói elégedettség mellett a magyar termelők támogatása is stratégiailag támogatandó cél, ezért nemcsak a magyarországi boltokban találhatóak meg a kiváló minőségű magyar mézek, de az áruházlánc által, a Lidl a magyar beszállítókért programnak köszönhetően 2014 óta a nemzetközi piacokra is eljuthatnak. „Nagy segítséget adunk hazai beszállítóinknak azzal, hogy mézexport lehetőséget is biztosítunk számukra. Jelenleg 6 országba, Franciaországba, Szlovéniába, Szlovákiába, Ausztriába, Lengyelországba és Romániába exportálunk összesen 4-féle magyar mézet” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a magyar beszállítókért programot 2013-ban indította el a vállalat azzal a céllal, hogy még több magyar terméket kínálhasson vásárlóinak, és még több hazai beszállítóval tudjon együttműködni. Az áruházlánc programjának köszönhetően az elmúlt két és fél év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300-féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >