A Lidlben már évek óta kizárólag magyar méz kapható
A Lidl Magyarország stratégiai döntése folytán már 2009 óta kizárólag magyar méz található az áruházlánc polcain. A vállalat fontosnak tartja a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett a magyar méztermelők kiemelt támogatását is.
A Lidl Magyarország által forgalmazott, folyamatosan elérhető mézek, immáron 6 éve kizárólag 100%-ban magyar beszállítóktól vásárolt, magyar eredet megjelölésű, kiváló minőségű termékek. A vállalat jelenleg 3 hazai beszállító 4-féle termékét kínálja vásárlói számára. Az áruházlánc stratégiai döntése, hogy évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar termelők által előállított mézekre, melyek a kiváló minőséget is garantálják. A vállalat ezért is üdvözölte az élelmiszerláncok azon döntését, mely szerint az idén ősszel kirobbanó mézbotrány hatására ők is eltávolítják kínálatukból a kétes eredetű, kínai mézkeverékeket tartalmazó termékeket.
A Lidl számára a vásárlói elégedettség mellett a magyar termelők támogatása is stratégiailag támogatandó cél, ezért nemcsak a magyarországi boltokban találhatóak meg a kiváló minőségű magyar mézek, de az áruházlánc által, a Lidl a magyar beszállítókért programnak köszönhetően 2014 óta a nemzetközi piacokra is eljuthatnak. „Nagy segítséget adunk hazai beszállítóinknak azzal, hogy mézexport lehetőséget is biztosítunk számukra. Jelenleg 6 országba, Franciaországba, Szlovéniába, Szlovákiába, Ausztriába, Lengyelországba és Romániába exportálunk összesen 4-féle magyar mézet” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a magyar beszállítókért programot 2013-ban indította el a vállalat azzal a céllal, hogy még több magyar terméket kínálhasson vásárlóinak, és még több hazai beszállítóval tudjon együttműködni. Az áruházlánc programjának köszönhetően az elmúlt két és fél év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300-féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >