A Lidlben már évek óta kizárólag magyar méz kapható
A Lidl Magyarország stratégiai döntése folytán már 2009 óta kizárólag magyar méz található az áruházlánc polcain. A vállalat fontosnak tartja a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett a magyar méztermelők kiemelt támogatását is.
A Lidl Magyarország által forgalmazott, folyamatosan elérhető mézek, immáron 6 éve kizárólag 100%-ban magyar beszállítóktól vásárolt, magyar eredet megjelölésű, kiváló minőségű termékek. A vállalat jelenleg 3 hazai beszállító 4-féle termékét kínálja vásárlói számára. Az áruházlánc stratégiai döntése, hogy évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar termelők által előállított mézekre, melyek a kiváló minőséget is garantálják. A vállalat ezért is üdvözölte az élelmiszerláncok azon döntését, mely szerint az idén ősszel kirobbanó mézbotrány hatására ők is eltávolítják kínálatukból a kétes eredetű, kínai mézkeverékeket tartalmazó termékeket.
A Lidl számára a vásárlói elégedettség mellett a magyar termelők támogatása is stratégiailag támogatandó cél, ezért nemcsak a magyarországi boltokban találhatóak meg a kiváló minőségű magyar mézek, de az áruházlánc által, a Lidl a magyar beszállítókért programnak köszönhetően 2014 óta a nemzetközi piacokra is eljuthatnak. „Nagy segítséget adunk hazai beszállítóinknak azzal, hogy mézexport lehetőséget is biztosítunk számukra. Jelenleg 6 országba, Franciaországba, Szlovéniába, Szlovákiába, Ausztriába, Lengyelországba és Romániába exportálunk összesen 4-féle magyar mézet” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a magyar beszállítókért programot 2013-ban indította el a vállalat azzal a céllal, hogy még több magyar terméket kínálhasson vásárlóinak, és még több hazai beszállítóval tudjon együttműködni. Az áruházlánc programjának köszönhetően az elmúlt két és fél év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300-féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >