A Lidlben már évek óta kizárólag magyar méz kapható
A Lidl Magyarország stratégiai döntése folytán már 2009 óta kizárólag magyar méz található az áruházlánc polcain. A vállalat fontosnak tartja a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett a magyar méztermelők kiemelt támogatását is.
A Lidl Magyarország által forgalmazott, folyamatosan elérhető mézek, immáron 6 éve kizárólag 100%-ban magyar beszállítóktól vásárolt, magyar eredet megjelölésű, kiváló minőségű termékek. A vállalat jelenleg 3 hazai beszállító 4-féle termékét kínálja vásárlói számára. Az áruházlánc stratégiai döntése, hogy évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar termelők által előállított mézekre, melyek a kiváló minőséget is garantálják. A vállalat ezért is üdvözölte az élelmiszerláncok azon döntését, mely szerint az idén ősszel kirobbanó mézbotrány hatására ők is eltávolítják kínálatukból a kétes eredetű, kínai mézkeverékeket tartalmazó termékeket.
A Lidl számára a vásárlói elégedettség mellett a magyar termelők támogatása is stratégiailag támogatandó cél, ezért nemcsak a magyarországi boltokban találhatóak meg a kiváló minőségű magyar mézek, de az áruházlánc által, a Lidl a magyar beszállítókért programnak köszönhetően 2014 óta a nemzetközi piacokra is eljuthatnak. „Nagy segítséget adunk hazai beszállítóinknak azzal, hogy mézexport lehetőséget is biztosítunk számukra. Jelenleg 6 országba, Franciaországba, Szlovéniába, Szlovákiába, Ausztriába, Lengyelországba és Romániába exportálunk összesen 4-féle magyar mézet” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a magyar beszállítókért programot 2013-ban indította el a vállalat azzal a céllal, hogy még több magyar terméket kínálhasson vásárlóinak, és még több hazai beszállítóval tudjon együttműködni. Az áruházlánc programjának köszönhetően az elmúlt két és fél év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300-féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >