A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel 8,4 millió forint pénzadomány gyűlt össze a Lidl Magyarország áruházaiban a vásárlóknak köszönhetően. A befolyt összegből és az utalványokból a Baptista Szeretetszolgálat 31 tonnányi élelmiszercsomagot juttat el 2500 nehéz helyzetben élő család számára még az ünnepek előtt.

Szilágyi Béla, Tőzser Judit, Gál Dávid
A Lidl Magyarország idén két kampánnyal is támogatja a nehéz helyzetben élő családokat karácsony előtt. Egyrészt csatlakozott a Baptista Szeretetszolgálat adománygyűjtő akciójához, és így a vásárlók bármely hazai Lidl áruházban 500, 800, illetve 1000 forintos élelmiszeradomány-utalványokat vásárolhattak. Az utalványokból 15,5 millió forint értékben vásároltak a vásárlók, amiket a Baptista Szeretetszolgálat élelmiszerre váltott be és azokat még karácsony előtt eljuttatja a nélkülöző családoknak.
Emellett az áruházlánc saját jótékonysági kampányával is segítette a rászoruló családokat. A vásárlók Lidl Plus kuponnal kedvezményesen juthattak hozzá a diszkontlánc karácsonyi reklámfilmjében is megjelenő plüss mosómacihoz, amelynek árát a vállalat teljes egészében jótékony célra ajánlotta fel. A kampánnyal a Lidl közel 8,4 millió forintot gyűjtött össze, amit a Baptista Szeretetszolgálatnak adott át. A szervezet ebből az összegből élelmiszereket vásárolt, amelyek szintén szükségben élő családoknak jelent majd segítséget az ünnepek előtt.
„Idei karácsonyi kampányunk célja az volt, hogy vásárlóinkkal együtt szebbé varázsoljuk a rászoruló családok ünnepét. Büszkék vagyunk arra, hogy az élelmiszeradomány-utalványok és a mosómacis akció révén közösen közel 24 millió forintnyi élelmiszerrel segítséget nyújthatunk és összesen 2500 család karácsonyát varázsolhatjuk szebbé.”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Dr. Szilágyi Béla, a Baptista Szeretetszolgálat elnöke hozzátette:
„A Lidl évek óta tartó segítségének köszönhetően idén 2500 mélyszegénységben elő családnak tudunk tartósélelmiszer-csomaggal segíteni az ünnepek előtt. Ennyi családnak már egészen biztos, hogy boldog karácsonya lesz, nem kell nélkülözniük legalább ebben az időszakban. Partnerünk és a vásárlók jóvoltából 14 alapvető élelmiszer került az egységcsomagba. Köszönjük szépen!”
Mindezeken túlmenően a Lidl Magyarország munkatársai is igyekeznek segíteni a nélkülöző gyermekeknek. Az áruházlánc a Szeretetszolgálat közreműködésével összegyűjtötte 250 törökszentmiklósi, téglási és kisújszállási nehéz körülmények között elő általános iskolás gyermek kívánságait, melyeket kis kártyákra írva helyeztek el a Lidl központi irodaházában felállított karácsonyfára. Az áruházlánc munkatársai pedig ezek alapján valóra válhatják a gyermekek álmát, ezáltal különlegesebbé téve számukra a szeretet ünnepét.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >