A Lidl+ után itt a Netto+
Nettó+ néven indítja el a dániai Salling Group új bevásárló appját diszkont lánca, a Netto számára. Az appban megtalálható egy „intelligens bevásárlólista” funkció és árszkenner is, valamint automatikusan ment minden blokkot, és felhasználóinak személyre szabott ajánlatokhoz ad hozzáférést.
A jövőben a kereskedelmi lánc közvetlen fizetési funkciót is tervez hozzáadni az alkalmazáshoz, amellyel a vásárló csak beolvassa a kiválasztott termékeket, fizet, és így sorban állás nélkül távozhat az üzletből.
Az appban szerepel egy „frissesség garancia” funkció is, amely révén a vásárlók az elvárásoknak nem megfelelő termékek árát visszakérhetik. Ez digitális voucher formájában történik, amely a legközelebbi Nettoban végzett bevásárlás összegéből levonásra kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Új fejezetet ír a Rimi Baltic a Salling Grouppal
Csendben megerősítette pozícióját a Rimi Baltic, miközben egyre kiélezettebb verseny…
Tovább olvasom >Észak-Európában erősít a Salling Group
Az, hogy a Salling Group több mint 300 Rimi üzletet…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >