A Lidl+ után itt a Netto+
Nettó+ néven indítja el a dániai Salling Group új bevásárló appját diszkont lánca, a Netto számára. Az appban megtalálható egy „intelligens bevásárlólista” funkció és árszkenner is, valamint automatikusan ment minden blokkot, és felhasználóinak személyre szabott ajánlatokhoz ad hozzáférést.
A jövőben a kereskedelmi lánc közvetlen fizetési funkciót is tervez hozzáadni az alkalmazáshoz, amellyel a vásárló csak beolvassa a kiválasztott termékeket, fizet, és így sorban állás nélkül távozhat az üzletből.
Az appban szerepel egy „frissesség garancia” funkció is, amely révén a vásárlók az elvárásoknak nem megfelelő termékek árát visszakérhetik. Ez digitális voucher formájában történik, amely a legközelebbi Nettoban végzett bevásárlás összegéből levonásra kerül.
Kapcsolódó cikkeink
35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >Dániában valamennyi Netto üzlet átállt a vállalat 3.0 koncepciójára
A Salling Group a Rødbyben található üzlet újranyitásával fejezi be…
Tovább olvasom >2024-ben 500 gyakornoki állást kínál a brit ALDI
Az ALDI idén több mint 500 új gyakornokkal kívánja tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >