A Lidl+ után itt a Netto+
Nettó+ néven indítja el a dániai Salling Group új bevásárló appját diszkont lánca, a Netto számára. Az appban megtalálható egy „intelligens bevásárlólista” funkció és árszkenner is, valamint automatikusan ment minden blokkot, és felhasználóinak személyre szabott ajánlatokhoz ad hozzáférést.
A jövőben a kereskedelmi lánc közvetlen fizetési funkciót is tervez hozzáadni az alkalmazáshoz, amellyel a vásárló csak beolvassa a kiválasztott termékeket, fizet, és így sorban állás nélkül távozhat az üzletből.
Az appban szerepel egy „frissesség garancia” funkció is, amely révén a vásárlók az elvárásoknak nem megfelelő termékek árát visszakérhetik. Ez digitális voucher formájában történik, amely a legközelebbi Nettoban végzett bevásárlás összegéből levonásra kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Új fejezetet ír a Rimi Baltic a Salling Grouppal
Csendben megerősítette pozícióját a Rimi Baltic, miközben egyre kiélezettebb verseny…
Tovább olvasom >Észak-Európában erősít a Salling Group
Az, hogy a Salling Group több mint 300 Rimi üzletet…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >