A Lidl újdonságokkal készül a grillszezonra
A Lidl idén is kiemelten készül a grillszezonra. A vállalat közel 60 féle grillhús és húskészítményt kínál, új ízesítésekkel és termékekkel bővítve szezonális kínálatát.

Bővül a kínálat (a kép illusztráció)
Tavalyi újdonságként debütált a Grill&Fun saját márkás juhbeles grillkolbász, szarvasi és füstölt paprikás ízesítésben, melynek sikere további bővítésre ösztönözte a vállalatot. Idén már 10 különböző ízben, többek között gyömbér-citrom, fajita fűszeres, torma, és cayenne-bors ízesítésben is kapható lesz ez a magas minőségű termék.
A választék széles körű: a szárnyashúsból készült marinádozott csirke- és kacsamellfilék, csirkeszárnyak, és csirkecombsaslik mellett, a sertés- és marhahúsból készült grilltermékek is gazdag választékot kínálnak. A sertéstarja és -karaj magyaros, zöldfűszeres, curry-chili, és most újdonságként gyömbér-chili ízesítésben is elérhető, továbbá a borsos, paprikás, mustáros, világos és barna söbben pácolt tarja is újdonságot jelent.
Nem csak a húsok terén, hanem a tenger gyümölcsei kategóriában is bővült a kínálat, amely tavaly rendkívüli népszerűségnek örvendett. A grillhamburger választékot pedig egy jalapenós termékkel gazdagították, és a különlegességre vágyók Wagyu marha hamburger-húspogácsát is találhatnak.
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős növekedést ért el, közel harmadával több grillterméket értékesítve, mint az előző évben. Az idei szezonban nem csak hazai, de már hat külföldi Lidl áruházban is elérhető lesz a magas minőségű magyar grillkolbász, ami kiváló exportlehetőséget biztosít a magyar beszállítóknak.
Tőzsér Judit, a Lidl kommunikációs vezetője szerint a vállalat elkötelezett amellett, hogy támogassa a fogyasztói igényeket és az egészségtudatos életmódot, miközben folyamatosan bővíti kínálatát, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbb grillterméket.
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >