A Lidl újdonságokkal készül a grillszezonra
A Lidl idén is kiemelten készül a grillszezonra. A vállalat közel 60 féle grillhús és húskészítményt kínál, új ízesítésekkel és termékekkel bővítve szezonális kínálatát.
Tavalyi újdonságként debütált a Grill&Fun saját márkás juhbeles grillkolbász, szarvasi és füstölt paprikás ízesítésben, melynek sikere további bővítésre ösztönözte a vállalatot. Idén már 10 különböző ízben, többek között gyömbér-citrom, fajita fűszeres, torma, és cayenne-bors ízesítésben is kapható lesz ez a magas minőségű termék.
A választék széles körű: a szárnyashúsból készült marinádozott csirke- és kacsamellfilék, csirkeszárnyak, és csirkecombsaslik mellett, a sertés- és marhahúsból készült grilltermékek is gazdag választékot kínálnak. A sertéstarja és -karaj magyaros, zöldfűszeres, curry-chili, és most újdonságként gyömbér-chili ízesítésben is elérhető, továbbá a borsos, paprikás, mustáros, világos és barna söbben pácolt tarja is újdonságot jelent.
Nem csak a húsok terén, hanem a tenger gyümölcsei kategóriában is bővült a kínálat, amely tavaly rendkívüli népszerűségnek örvendett. A grillhamburger választékot pedig egy jalapenós termékkel gazdagították, és a különlegességre vágyók Wagyu marha hamburger-húspogácsát is találhatnak.
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős növekedést ért el, közel harmadával több grillterméket értékesítve, mint az előző évben. Az idei szezonban nem csak hazai, de már hat külföldi Lidl áruházban is elérhető lesz a magas minőségű magyar grillkolbász, ami kiváló exportlehetőséget biztosít a magyar beszállítóknak.
Tőzsér Judit, a Lidl kommunikációs vezetője szerint a vállalat elkötelezett amellett, hogy támogassa a fogyasztói igényeket és az egészségtudatos életmódot, miközben folyamatosan bővíti kínálatát, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbb grillterméket.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >