A Lidl újdonságokkal készül a grillszezonra
A Lidl idén is kiemelten készül a grillszezonra. A vállalat közel 60 féle grillhús és húskészítményt kínál, új ízesítésekkel és termékekkel bővítve szezonális kínálatát.

Bővül a kínálat (a kép illusztráció)
Tavalyi újdonságként debütált a Grill&Fun saját márkás juhbeles grillkolbász, szarvasi és füstölt paprikás ízesítésben, melynek sikere további bővítésre ösztönözte a vállalatot. Idén már 10 különböző ízben, többek között gyömbér-citrom, fajita fűszeres, torma, és cayenne-bors ízesítésben is kapható lesz ez a magas minőségű termék.
A választék széles körű: a szárnyashúsból készült marinádozott csirke- és kacsamellfilék, csirkeszárnyak, és csirkecombsaslik mellett, a sertés- és marhahúsból készült grilltermékek is gazdag választékot kínálnak. A sertéstarja és -karaj magyaros, zöldfűszeres, curry-chili, és most újdonságként gyömbér-chili ízesítésben is elérhető, továbbá a borsos, paprikás, mustáros, világos és barna söbben pácolt tarja is újdonságot jelent.
Nem csak a húsok terén, hanem a tenger gyümölcsei kategóriában is bővült a kínálat, amely tavaly rendkívüli népszerűségnek örvendett. A grillhamburger választékot pedig egy jalapenós termékkel gazdagították, és a különlegességre vágyók Wagyu marha hamburger-húspogácsát is találhatnak.
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős növekedést ért el, közel harmadával több grillterméket értékesítve, mint az előző évben. Az idei szezonban nem csak hazai, de már hat külföldi Lidl áruházban is elérhető lesz a magas minőségű magyar grillkolbász, ami kiváló exportlehetőséget biztosít a magyar beszállítóknak.
Tőzsér Judit, a Lidl kommunikációs vezetője szerint a vállalat elkötelezett amellett, hogy támogassa a fogyasztói igényeket és az egészségtudatos életmódot, miközben folyamatosan bővíti kínálatát, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbb grillterméket.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >