A Lidl újdonságokkal készül a grillszezonra
A Lidl idén is kiemelten készül a grillszezonra. A vállalat közel 60 féle grillhús és húskészítményt kínál, új ízesítésekkel és termékekkel bővítve szezonális kínálatát.

Bővül a kínálat (a kép illusztráció)
Tavalyi újdonságként debütált a Grill&Fun saját márkás juhbeles grillkolbász, szarvasi és füstölt paprikás ízesítésben, melynek sikere további bővítésre ösztönözte a vállalatot. Idén már 10 különböző ízben, többek között gyömbér-citrom, fajita fűszeres, torma, és cayenne-bors ízesítésben is kapható lesz ez a magas minőségű termék.
A választék széles körű: a szárnyashúsból készült marinádozott csirke- és kacsamellfilék, csirkeszárnyak, és csirkecombsaslik mellett, a sertés- és marhahúsból készült grilltermékek is gazdag választékot kínálnak. A sertéstarja és -karaj magyaros, zöldfűszeres, curry-chili, és most újdonságként gyömbér-chili ízesítésben is elérhető, továbbá a borsos, paprikás, mustáros, világos és barna söbben pácolt tarja is újdonságot jelent.
Nem csak a húsok terén, hanem a tenger gyümölcsei kategóriában is bővült a kínálat, amely tavaly rendkívüli népszerűségnek örvendett. A grillhamburger választékot pedig egy jalapenós termékkel gazdagították, és a különlegességre vágyók Wagyu marha hamburger-húspogácsát is találhatnak.
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős növekedést ért el, közel harmadával több grillterméket értékesítve, mint az előző évben. Az idei szezonban nem csak hazai, de már hat külföldi Lidl áruházban is elérhető lesz a magas minőségű magyar grillkolbász, ami kiváló exportlehetőséget biztosít a magyar beszállítóknak.
Tőzsér Judit, a Lidl kommunikációs vezetője szerint a vállalat elkötelezett amellett, hogy támogassa a fogyasztói igényeket és az egészségtudatos életmódot, miközben folyamatosan bővíti kínálatát, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbb grillterméket.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolta a Viva Fresh Store az albániai SPAR üzletláncot
Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Viva Fresh Store felvásárolta az…
Tovább olvasom >Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az…
Tovább olvasom >Tartósan olcsó ártáblát kaptak a Lidl-ben az árrésstoppal érintett termékek
Hétfőtől életbe lépett az árréstop kormányrendelet, amelynek értelmében 30 alapélelmiszer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >