A Lidl újdonságokkal készül a grillszezonra
A Lidl idén is kiemelten készül a grillszezonra. A vállalat közel 60 féle grillhús és húskészítményt kínál, új ízesítésekkel és termékekkel bővítve szezonális kínálatát.

Bővül a kínálat (a kép illusztráció)
Tavalyi újdonságként debütált a Grill&Fun saját márkás juhbeles grillkolbász, szarvasi és füstölt paprikás ízesítésben, melynek sikere további bővítésre ösztönözte a vállalatot. Idén már 10 különböző ízben, többek között gyömbér-citrom, fajita fűszeres, torma, és cayenne-bors ízesítésben is kapható lesz ez a magas minőségű termék.
A választék széles körű: a szárnyashúsból készült marinádozott csirke- és kacsamellfilék, csirkeszárnyak, és csirkecombsaslik mellett, a sertés- és marhahúsból készült grilltermékek is gazdag választékot kínálnak. A sertéstarja és -karaj magyaros, zöldfűszeres, curry-chili, és most újdonságként gyömbér-chili ízesítésben is elérhető, továbbá a borsos, paprikás, mustáros, világos és barna söbben pácolt tarja is újdonságot jelent.
Nem csak a húsok terén, hanem a tenger gyümölcsei kategóriában is bővült a kínálat, amely tavaly rendkívüli népszerűségnek örvendett. A grillhamburger választékot pedig egy jalapenós termékkel gazdagították, és a különlegességre vágyók Wagyu marha hamburger-húspogácsát is találhatnak.
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős növekedést ért el, közel harmadával több grillterméket értékesítve, mint az előző évben. Az idei szezonban nem csak hazai, de már hat külföldi Lidl áruházban is elérhető lesz a magas minőségű magyar grillkolbász, ami kiváló exportlehetőséget biztosít a magyar beszállítóknak.
Tőzsér Judit, a Lidl kommunikációs vezetője szerint a vállalat elkötelezett amellett, hogy támogassa a fogyasztói igényeket és az egészségtudatos életmódot, miközben folyamatosan bővíti kínálatát, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbb grillterméket.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >