A Lidl testvérboltja, a Kaufland Magyarországra jöhet?
A magyar kiskereskedelmi piacon továbbra is fennállnak lehetőségek új szereplők számára, a statisztikák szerint még van tér a piaci expanzióra. Azonban a kihívások, mint a plázastop és a különadók, jelentős akadályt jelenthetnek a terjeszkedésre vágyó új vállalatok számára. Ennek ellenére, ha a magyar gazdaság helyzete javul, új szereplők is megjelenhetnek a piacon – írja a Pénzcentrum friss kitekintőjében.
Az orosz Mere áruházlánc már próbálkozik a magyar piacon való megjelenéssel, Szlovákiát követően. A cég aktívan toboroz magyar munkaerőt, ami jelezheti komoly szándékaikat. Emellett a német Kaufland, mely már több szomszédos országban jelen van, szintén esélyes lehet a magyar piaci belépésre. A Kaufland, mint a Lidl testvérboltja, széles termékválasztékkal, erős online jelenléttel és jelentős akciókkal operál, amelyek vonzóvá tehetik a magyar fogyasztók számára.
A Kaufland esetében a magyarországi terjeszkedés lehetősége különösen érdekes lehet, veti fel a Pénzcentrum, tekintettel a már meglévő Lidl-láncok sikeres működésére Magyarországon. A Kaufland, amely hasonlóan nagy alapterületű üzleteket üzemeltet, mint például a Spar, kínálhat alternatívát azoknak a vásárlóknak, akik szélesebb termékpalettát és nagyobb üzleteket részesítenek előnyben. A lap kiszúrta, hogy a cég magyar dolgozókat toboroz: a cég logisztikai központjába keres raktári komissiózó (hűtött áruraktárban) munkatársat, a feladatok között szerepel többek között az áru összekészítés hűtött (+2°C) áruraktárakban, a termékek Pick by Voice (hangvezérlésű rendszer) alapján történő összekészítése, a gyűjtő raklapok eljuttatása a rakodási területre, valamint az egyéb raktáron belüli anyagmozgatás is.
A magyar kiskereskedelmi piac jövője ígéretes lehet új szereplők számára, különösen ha a gazdasági feltételek javulnak. A plázastop és a különadók ugyan nehezítik az új láncok megjelenését, de ha a gazdaság felépül, ezek az akadályok is leküzdhetővé válhatnak. A nemzetközi láncok, mint a Mere és a Kaufland, már mutatnak érdeklődést, ami pozitív jel lehet a magyar piac számára. Azonban minden leendő terjeszkedés alapos piacelemzést és stratégiai tervezést igényel, hogy sikeres legyen a magyarországi kiskereskedelmi szektorban.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >