A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött friss termékeket, például sajtot, joghurtot és friss húst is adományoz a Tischlein deck dich és Schweizer Tafel segélyszervezeteknek.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A kereskedő közlése szerint a fagyaszható termékeket, így például a friss húsokat a lejárat napján lefagyasztják, hogy meghosszabbítsák eltarthatóságukat. A kezdeményezés célja a rászorulók támogatása és az élelmiszer-hulladék csökkentése.
2023-ban a Lidl Svájc több mint 500 tonna élelmiszert adományozott, amivel körülbelül 1,4 millió adag étel elkészítését tette lehetővé.
A vállalat 2030-ig a 2017-es szinthez képest felére kívánja csökkenteni az élelmiszer-pazarlást üzleteiben. A kezdeményezést a lejáratközeli termékekre vonatkozó árcsökkentés és élelmiszermentő csomagok (friss pékáru, zöldség-gyümölcs) összeállítása egészíti ki.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >