A Lidl spanyol hódításai
Spanyolországban a Lidl az elmúlt évhez képes az eladásait 12,5 százalékkal 3,048 millió euróra tudta növelni. Az Alimarket.es elemzése szerint a jó eredményt azzal érhette el a cég, hogy látványosan megnövelte a szolgáltatásai minőségét, de ami ennél is fontosabb, hogy kínálatával alkalmazkodott a spanyol vevők ízléséhez. A Lidl tavaly 262 millió eurót fektetett be Spanyolországban, 30 százalékkal többet, mint ahogy azt korábban tervezték. Michael Aranda a spanyol Lidl igazgatója hozzátette:
– A számok is azt mutatják, hogy az üzleti modellünk működik, azaz a legjobb minőséget kínáljuk a legalacsonyabb áron.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta legnagyobb logisztikai központját Spanyolországban a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Spanyolországban nyitott disztribúciós központot a dán Normal diszkont
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A dm tovább erősítette online és offline szolgáltatásait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közel egymillió ajánlattal rajtol az eMAG Black Friday november 14-én reggel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
