A Lidl spanyol hódításai
Spanyolországban a Lidl az elmúlt évhez képes az eladásait 12,5 százalékkal 3,048 millió euróra tudta növelni. Az Alimarket.es elemzése szerint a jó eredményt azzal érhette el a cég, hogy látványosan megnövelte a szolgáltatásai minőségét, de ami ennél is fontosabb, hogy kínálatával alkalmazkodott a spanyol vevők ízléséhez. A Lidl tavaly 262 millió eurót fektetett be Spanyolországban, 30 százalékkal többet, mint ahogy azt korábban tervezték. Michael Aranda a spanyol Lidl igazgatója hozzátette:
– A számok is azt mutatják, hogy az üzleti modellünk működik, azaz a legjobb minőséget kínáljuk a legalacsonyabb áron.
Kapcsolódó cikkeink
Szemeteszsákot gyárt a Lidl a műanyag hulladékból Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Belép Portugáliába és Spanyolországban szépségápolással bővít a Zalando
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Integrált fizetési megoldást vezet be a Lidl az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

