A Lidl spanyol hódításai
Spanyolországban a Lidl az elmúlt évhez képes az eladásait 12,5 százalékkal 3,048 millió euróra tudta növelni. Az Alimarket.es elemzése szerint a jó eredményt azzal érhette el a cég, hogy látványosan megnövelte a szolgáltatásai minőségét, de ami ennél is fontosabb, hogy kínálatával alkalmazkodott a spanyol vevők ízléséhez. A Lidl tavaly 262 millió eurót fektetett be Spanyolországban, 30 százalékkal többet, mint ahogy azt korábban tervezték. Michael Aranda a spanyol Lidl igazgatója hozzátette:
– A számok is azt mutatják, hogy az üzleti modellünk működik, azaz a legjobb minőséget kínáljuk a legalacsonyabb áron.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >