A Lidl sem emel a távközlési adó miatt
A Tesco Mobile-hoz hasonlóan a Lidl érdekeltségébe tartozó Blue Mobile sem emeli perc- és SMS díjait július 1-jétől bevezetett távközlési adó miatt.
A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat kínál.
A társaságnál egyelőre elégedettek az értékesítési eredményekkel. Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke elmondta: szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy készülékportfóliójukat nyártól okostelefonnal is bővítették. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >