A Lidl sem emel a távközlési adó miatt
A Tesco Mobile-hoz hasonlóan a Lidl érdekeltségébe tartozó Blue Mobile sem emeli perc- és SMS díjait július 1-jétől bevezetett távközlési adó miatt.
A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat kínál.
A társaságnál egyelőre elégedettek az értékesítési eredményekkel. Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke elmondta: szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy készülékportfóliójukat nyártól okostelefonnal is bővítették. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >