A Lidl sem emel a távközlési adó miatt
A Tesco Mobile-hoz hasonlóan a Lidl érdekeltségébe tartozó Blue Mobile sem emeli perc- és SMS díjait július 1-jétől bevezetett távközlési adó miatt.
A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat kínál.
A társaságnál egyelőre elégedettek az értékesítési eredményekkel. Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke elmondta: szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy készülékportfóliójukat nyártól okostelefonnal is bővítették. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >