A Lidl sem emel a távközlési adó miatt
A Tesco Mobile-hoz hasonlóan a Lidl érdekeltségébe tartozó Blue Mobile sem emeli perc- és SMS díjait július 1-jétől bevezetett távközlési adó miatt.
A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat kínál.
A társaságnál egyelőre elégedettek az értékesítési eredményekkel. Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke elmondta: szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy készülékportfóliójukat nyártól okostelefonnal is bővítették. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >