A Lidl nyolcadik alkalommal is meghirdette Telitálka kampányát
A Lidl Magyarország nyolcadik alkalommal is meghirdette Telitálka kampányát, melynek eredményeképp az áruházlánc, vásárlói közreműködésével, összesen 10 tonna állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt.

A nyolcadik akció
A 2021. október végén lezárult játékhoz csatlakozó kisállat-tulajdonosok és szuperhős kiskedvenceik közreműködésével a Lidl Magyarország a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt 10 tonna állateledellel támogatja összesen több mint 4 millió forint értékben. A kampány célja egyúttal az is, hogy felhívja a figyelmet arra, az állattartás egyben felelősségvállalás is, s azt komolyan kell venni.
„Idén nyolcadik alkalommal hívtuk életre Telitálka programunkat, mely jól mutatja elkötelezettségünket a felelős állattartás iránt. Fontosnak tartjuk, hogy a menhelyen élő állatok is a lehető legjobb gondoskodásban részesülhessenek, és megkaphassák a nekik járó figyelmet és szeretet. Vásárlóink bevonásával ebben szeretnénk segíteni a menhelyeket, azzal, hogy ezeknek a nehéz sorsú kutyáknak és cicáknak a táplálásához minőségi állateledelt biztosítunk”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc társadalmi felelősségvállalási tevékenységének részeként – a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítése mellett – kiemelten kezeli a nehéz sorsú állatok támogatását. A vállalat évek óta ezzel a céllal hirdeti meg Telitálka kampányát, melyben ezúttal állati szuperhősöket kerestek, s arra kérték a gazdikat, hogy a mókás fényképek beküldésekor kedvenceik szuperképességét is mutassák be. A beérkezett fotók arról árulkodnak, hogy a kiskedvencek körében számtalan igazi szuperhős rejtőzködik, akik tetteikkel most nem csak gazdáik mindennapjait tették szebbé, de hozzájárultak, hogy nehéz sorsú társaikról megfelelően gondoskodhassanak a menhelyeken.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
2,7 milliárd forintos beruházással lép szintet a SPAR logisztikája
Több mint 700 millió forintot fordított az üllői logisztikai központjának…
Tovább olvasom >Augusztus 20-án zárva tartanak a PENNY üzletei
A PENNY üzletei augusztus 20-án, a nemzeti ünnepen zárva tartanak,…
Tovább olvasom >Nagy Márton és Nagy Elek a Kormány–MKIK program végrehajtásáról tárgyalt
A Kormány és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) májusban…
Tovább olvasom >