A Lidl nyolcadik alkalommal is meghirdette Telitálka kampányát
A Lidl Magyarország nyolcadik alkalommal is meghirdette Telitálka kampányát, melynek eredményeképp az áruházlánc, vásárlói közreműködésével, összesen 10 tonna állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt.

A nyolcadik akció
A 2021. október végén lezárult játékhoz csatlakozó kisállat-tulajdonosok és szuperhős kiskedvenceik közreműködésével a Lidl Magyarország a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt 10 tonna állateledellel támogatja összesen több mint 4 millió forint értékben. A kampány célja egyúttal az is, hogy felhívja a figyelmet arra, az állattartás egyben felelősségvállalás is, s azt komolyan kell venni.
„Idén nyolcadik alkalommal hívtuk életre Telitálka programunkat, mely jól mutatja elkötelezettségünket a felelős állattartás iránt. Fontosnak tartjuk, hogy a menhelyen élő állatok is a lehető legjobb gondoskodásban részesülhessenek, és megkaphassák a nekik járó figyelmet és szeretet. Vásárlóink bevonásával ebben szeretnénk segíteni a menhelyeket, azzal, hogy ezeknek a nehéz sorsú kutyáknak és cicáknak a táplálásához minőségi állateledelt biztosítunk”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc társadalmi felelősségvállalási tevékenységének részeként – a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítése mellett – kiemelten kezeli a nehéz sorsú állatok támogatását. A vállalat évek óta ezzel a céllal hirdeti meg Telitálka kampányát, melyben ezúttal állati szuperhősöket kerestek, s arra kérték a gazdikat, hogy a mókás fényképek beküldésekor kedvenceik szuperképességét is mutassák be. A beérkezett fotók arról árulkodnak, hogy a kiskedvencek körében számtalan igazi szuperhős rejtőzködik, akik tetteikkel most nem csak gazdáik mindennapjait tették szebbé, de hozzájárultak, hogy nehéz sorsú társaikról megfelelően gondoskodhassanak a menhelyeken.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >