A Lidl mintegy 100 millió forintra emelte a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet támogató keretét
Negyedik éve támogatja a Lidl Magyarország élelmiszerekkel a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet annak alapítványán keresztül: a támogatásra szánt éves keretet 78 millió forintról majdnem 100 millió forintra emelte az áruházlánc.
A Lidl Magyarország azt közölte kedden az MTI-vel, hogy a támogatási programjának részeként – a nélkülöző magyar gyerekek, családok segítése mellett – a hazai egészségügyet is a szívén viseli, így 2019 óta havi rendszerességgel élelmiszeradományokkal segíti a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet.
Az áruházlánc eddig 260 millió forint értékű adományt biztosított a gyermekkórház számára, az elmúlt egy év során a támogatásra szánt keretből többek között közel 11 tonna friss húst, közel 6,5 tonna friss zöldséget és gyümölcsöt, 2,6 tonna sajtot, 3700 bébiételt, 5,2 tonna felvágottat és mintegy 7,5 tonna száraztésztát juttatott el – írták.
Az adományok minden árucsoportra kiterjednek, és annak összetételéről mindig a kórház élelmezési vezetője dönt, figyelembe véve az egyes ételallergiákat, érzékenységeket is. Az áruházlánc az adományon túl az élelmiszerek szállításában is rendszeres segítséget nyújt – áll a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >