A Lidl mintegy 100 millió forintra emelte a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet támogató keretét
Negyedik éve támogatja a Lidl Magyarország élelmiszerekkel a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet annak alapítványán keresztül: a támogatásra szánt éves keretet 78 millió forintról majdnem 100 millió forintra emelte az áruházlánc.
A Lidl Magyarország azt közölte kedden az MTI-vel, hogy a támogatási programjának részeként – a nélkülöző magyar gyerekek, családok segítése mellett – a hazai egészségügyet is a szívén viseli, így 2019 óta havi rendszerességgel élelmiszeradományokkal segíti a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet.
Az áruházlánc eddig 260 millió forint értékű adományt biztosított a gyermekkórház számára, az elmúlt egy év során a támogatásra szánt keretből többek között közel 11 tonna friss húst, közel 6,5 tonna friss zöldséget és gyümölcsöt, 2,6 tonna sajtot, 3700 bébiételt, 5,2 tonna felvágottat és mintegy 7,5 tonna száraztésztát juttatott el – írták.
Az adományok minden árucsoportra kiterjednek, és annak összetételéről mindig a kórház élelmezési vezetője dönt, figyelembe véve az egyes ételallergiákat, érzékenységeket is. Az áruházlánc az adományon túl az élelmiszerek szállításában is rendszeres segítséget nyújt – áll a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >