A Lidl miatt csökken a Migros nyeresége
A Migros igazgatója, Herbert Bollinger szerint Svájc vezető szupermarket-lánca nyeresége csökkenését a Lidl német diszkontlánc érkezésének köszönheti.
Herbert Bollinger a sajtónak elmondta, hogy a cég első féléves eredményvárakozásait lefelé kellett módosítaniuk a Lidl érkezése miatt.
A Migrosnál remélik, hogy a cég két százalékkal növelheti árbevételét a második félévben. Bollinger ellenben elégedett lenne egy százalékpontnyi növekedéssel is. Ahhoz, hogy ezt elérjék, az igazgató szerint jóval hatékonyabb marketingkampányokra lenne szükség.
Az első félévben a Migros forgalomnövekedése ugyanakkora volt, mint 2008. azonos időszakában.
A Lidl idén márciusban nyitotta meg első 13 üzletét Svájcban, és az év végéig újabb 13 egység megnyitását tervezik – jelenti a foodinternational.net.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
