A Lidl miatt csökken a Migros nyeresége
A Migros igazgatója, Herbert Bollinger szerint Svájc vezető szupermarket-lánca nyeresége csökkenését a Lidl német diszkontlánc érkezésének köszönheti.
Herbert Bollinger a sajtónak elmondta, hogy a cég első féléves eredményvárakozásait lefelé kellett módosítaniuk a Lidl érkezése miatt.
A Migrosnál remélik, hogy a cég két százalékkal növelheti árbevételét a második félévben. Bollinger ellenben elégedett lenne egy százalékpontnyi növekedéssel is. Ahhoz, hogy ezt elérjék, az igazgató szerint jóval hatékonyabb marketingkampányokra lenne szükség.
Az első félévben a Migros forgalomnövekedése ugyanakkora volt, mint 2008. azonos időszakában.
A Lidl idén márciusban nyitotta meg első 13 üzletét Svájcban, és az év végéig újabb 13 egység megnyitását tervezik – jelenti a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >