A Lidl miatt csökken a Migros nyeresége
A Migros igazgatója, Herbert Bollinger szerint Svájc vezető szupermarket-lánca nyeresége csökkenését a Lidl német diszkontlánc érkezésének köszönheti.
Herbert Bollinger a sajtónak elmondta, hogy a cég első féléves eredményvárakozásait lefelé kellett módosítaniuk a Lidl érkezése miatt.
A Migrosnál remélik, hogy a cég két százalékkal növelheti árbevételét a második félévben. Bollinger ellenben elégedett lenne egy százalékpontnyi növekedéssel is. Ahhoz, hogy ezt elérjék, az igazgató szerint jóval hatékonyabb marketingkampányokra lenne szükség.
Az első félévben a Migros forgalomnövekedése ugyanakkora volt, mint 2008. azonos időszakában.
A Lidl idén márciusban nyitotta meg első 13 üzletét Svájcban, és az év végéig újabb 13 egység megnyitását tervezik – jelenti a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >