A Lidl miatt csökken a Migros nyeresége
A Migros igazgatója, Herbert Bollinger szerint Svájc vezető szupermarket-lánca nyeresége csökkenését a Lidl német diszkontlánc érkezésének köszönheti.
Herbert Bollinger a sajtónak elmondta, hogy a cég első féléves eredményvárakozásait lefelé kellett módosítaniuk a Lidl érkezése miatt.
A Migrosnál remélik, hogy a cég két százalékkal növelheti árbevételét a második félévben. Bollinger ellenben elégedett lenne egy százalékpontnyi növekedéssel is. Ahhoz, hogy ezt elérjék, az igazgató szerint jóval hatékonyabb marketingkampányokra lenne szükség.
Az első félévben a Migros forgalomnövekedése ugyanakkora volt, mint 2008. azonos időszakában.
A Lidl idén márciusban nyitotta meg első 13 üzletét Svájcban, és az év végéig újabb 13 egység megnyitását tervezik – jelenti a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >