A Lidl miatt csökken a Migros nyeresége

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 07. 13. 00:01

A Migros igazgatója, Herbert Bollinger szerint Svájc vezető szupermarket-lánca nyeresége csökkenését a Lidl német diszkontlánc érkezésének köszönheti.

Herbert Bollinger a sajtónak elmondta, hogy a cég első féléves eredményvárakozásait  lefelé kellett módosítaniuk a Lidl érkezése miatt.
A Migrosnál remélik, hogy a cég két százalékkal növelheti árbevételét a második félévben. Bollinger ellenben elégedett lenne egy százalékpontnyi növekedéssel is. Ahhoz, hogy ezt elérjék, az igazgató szerint jóval hatékonyabb marketingkampányokra lenne szükség.
Az első félévben a Migros forgalomnövekedése ugyanakkora volt, mint 2008. azonos időszakában.
A Lidl idén márciusban nyitotta meg első 13 üzletét Svájcban, és az év végéig újabb 13 egység megnyitását tervezik – jelenti a foodinternational.net.



Kapcsolódó cikkeink