A Lidl Magyarország lett Az év üzletlánca
Díjesőben részesült az Év Kereskedője versenyen a Lidl Magyarország. Az idén 20 éves vállalat 3 díjat és egy különdíjat is hazavihetett, köztük „Az év üzletlánca 2024” elismerést is, amellyel az est abszolút győztese lett. Idén 10. alkalommal ismerte el a kiemelkedő kereskedők munkáját a Trade Magazin.

Tőzsér Judit, a Lidl cégvezetője és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezetője
Az Év Kereskedője 2024 versenyen olyan üzleteket, üzletláncokat díjaztak, amelyeknél az értékesítési koncepció a külső és belső bolti megjelenéssel, dizájnnal, személyzettel, kiszolgálással, a célcsoport igényeivel, árubemutatással szinergiát képez és mindez a kommunikációjukban is visszaköszön. A pályázók közül a Lidl Magyarország bizonyult a legsikeresebbnek, az ünnepélyes díjátadón Budaörsi úti áruháza nyerte el „Az év diszkont üzlete” elismerést, emellett „Az év diszkont üzletláncának” választották, valamint kiérdemelte „Az év üzletlánca” címet is.

Sófalvi Attila, a MARS ügyvezető igazgatója és Tőzsér Judit, a Lidl cégvezetője
Mindemellett az áruházlánc a Mars különdíjában is részesült.
„Idén ünnepeljük a Lidl Magyarország 20. születésnapját és ennek tükrében különösen megtisztelő, hogy ilyen elismerésekben részesülhettünk. Két évtizede dolgozunk azért, hogy vásárlóinknak mindig a legjobbat nyújthassuk. Hálásak vagyunk munkavállalóink és partnereinknek erőfeszítéséért, valamint vásárlóinknak, akik folyamatosan kitűntetnek minket bizalmukkal a mindennapokban. Nélkülük nem tudtuk volna mindazt elérni, ahol most tartunk”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A Lidl Magyarország pályázati anyagában részletesen bemutatta működését, kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait. A pályázatokat 15 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >