A Lidl Magyarország lett Az év üzletlánca
Díjesőben részesült az Év Kereskedője versenyen a Lidl Magyarország. Az idén 20 éves vállalat 3 díjat és egy különdíjat is hazavihetett, köztük „Az év üzletlánca 2024” elismerést is, amellyel az est abszolút győztese lett. Idén 10. alkalommal ismerte el a kiemelkedő kereskedők munkáját a Trade Magazin.
Az Év Kereskedője 2024 versenyen olyan üzleteket, üzletláncokat díjaztak, amelyeknél az értékesítési koncepció a külső és belső bolti megjelenéssel, dizájnnal, személyzettel, kiszolgálással, a célcsoport igényeivel, árubemutatással szinergiát képez és mindez a kommunikációjukban is visszaköszön. A pályázók közül a Lidl Magyarország bizonyult a legsikeresebbnek, az ünnepélyes díjátadón Budaörsi úti áruháza nyerte el „Az év diszkont üzlete” elismerést, emellett „Az év diszkont üzletláncának” választották, valamint kiérdemelte „Az év üzletlánca” címet is.
Mindemellett az áruházlánc a Mars különdíjában is részesült.
„Idén ünnepeljük a Lidl Magyarország 20. születésnapját és ennek tükrében különösen megtisztelő, hogy ilyen elismerésekben részesülhettünk. Két évtizede dolgozunk azért, hogy vásárlóinknak mindig a legjobbat nyújthassuk. Hálásak vagyunk munkavállalóink és partnereinknek erőfeszítéséért, valamint vásárlóinknak, akik folyamatosan kitűntetnek minket bizalmukkal a mindennapokban. Nélkülük nem tudtuk volna mindazt elérni, ahol most tartunk”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A Lidl Magyarország pályázati anyagában részletesen bemutatta működését, kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait. A pályázatokat 15 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.
Kapcsolódó cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Zöldülnek a Lidl épületei
Az idén 20 éves Lidl Magyarország 2023 végéig minden saját…
Tovább olvasom >Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >