A Lidl Magyarország lett Az év üzletlánca
Díjesőben részesült az Év Kereskedője versenyen a Lidl Magyarország. Az idén 20 éves vállalat 3 díjat és egy különdíjat is hazavihetett, köztük „Az év üzletlánca 2024” elismerést is, amellyel az est abszolút győztese lett. Idén 10. alkalommal ismerte el a kiemelkedő kereskedők munkáját a Trade Magazin.

Tőzsér Judit, a Lidl cégvezetője és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezetője
Az Év Kereskedője 2024 versenyen olyan üzleteket, üzletláncokat díjaztak, amelyeknél az értékesítési koncepció a külső és belső bolti megjelenéssel, dizájnnal, személyzettel, kiszolgálással, a célcsoport igényeivel, árubemutatással szinergiát képez és mindez a kommunikációjukban is visszaköszön. A pályázók közül a Lidl Magyarország bizonyult a legsikeresebbnek, az ünnepélyes díjátadón Budaörsi úti áruháza nyerte el „Az év diszkont üzlete” elismerést, emellett „Az év diszkont üzletláncának” választották, valamint kiérdemelte „Az év üzletlánca” címet is.

Sófalvi Attila, a MARS ügyvezető igazgatója és Tőzsér Judit, a Lidl cégvezetője
Mindemellett az áruházlánc a Mars különdíjában is részesült.
„Idén ünnepeljük a Lidl Magyarország 20. születésnapját és ennek tükrében különösen megtisztelő, hogy ilyen elismerésekben részesülhettünk. Két évtizede dolgozunk azért, hogy vásárlóinknak mindig a legjobbat nyújthassuk. Hálásak vagyunk munkavállalóink és partnereinknek erőfeszítéséért, valamint vásárlóinknak, akik folyamatosan kitűntetnek minket bizalmukkal a mindennapokban. Nélkülük nem tudtuk volna mindazt elérni, ahol most tartunk”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A Lidl Magyarország pályázati anyagában részletesen bemutatta működését, kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait. A pályázatokat 15 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >