A Lidl Magyarország igazgatóságának korábbi elnöke és munkatársa is rangos elismerést kapott az európai kereskedelem napján
Rangos szakmai elismerésekben részesült az Európai Kereskedelem Napja alkalmából a Lidl Magyarország korábbi vezetője és munkatársa. Grósz Jenő, a Lidl International több országért felelős igazgatósági tagja Klauzál Gábor Elismerő Oklevelet vehetett át, míg a Lidl Magyarország kötelékében két évtizede dolgozó Vőneki Gabriella bolti alkalmazott a Magyar Kereskedelemért Nagydíjban részesült.

Grósz Jenő távollétében a díjat dr. Kaibinger Tamás, a Lidl jogi és compliance vezetője vette át (a képen balról jobbra) Krisán Lászlótól, a KAVOSZ vezérigazgatójától, Nagy Márton nemzetgazdasági minisztertől és dr. Kozák Tamástól, az OKSZ főtitkárától
A magyar kereskedelem érdekében végzett kimagasló, példamutató tevékenységért, illetve életműért járó elismeréseket minden év novemberének elején, az Európai Kereskedelem Napján adják át. A huszadik alkalommal megrendezett ceremónián az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának egykori elnökét Klauzál Gábor Elismerő Oklevélre terjesztette fel a Nemzetgazdasági Minisztériumnál. A szakember 2004-ben területi értékesítési vezetőként kezdte pályafutását a székesfehérvári régióban. 2006-ban a hejőkürti logisztikai központ vezetője lett, 2010-től 2024 szeptemberéig pedig az igazgatóság elnöki pozícióját töltötte be. Ahogy szakmai méltatásában áll;
„A hazai kiskereskedelem egyik szaktekintélye, akinek vezetése alatt nem csak piacvezetővé vált a Lidl Magyarország, de széleskörű tudásával és tapasztalatával, valamint a Lidl International több országért felelős igazgatójaként jelentős hatást gyakorol mind a hazai, mind a nemzetközi kiskereskedelemre.”
A Demján Sándor által alapított Magyar Kereskedelemért Nagydíjat a Vállalkozók és Munkáltatók Országos szövetsége (VOSZ) adja át minden évben. 2024-ben ezt a rangos szakmai elismerést a Lidl Magyarország egyik szegedi boltjában dolgozó Vőneki Gabriella kapta, aki az indoklás szerint szorgalmával, elkötelezettségével, pozitív hozzáállásával, pontosságával és munkabírásával kiváló példát mutat az új generáció számára.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >