A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország. A Nők Lapja harmadik alkalommal hirdette meg a Food Awards versenyt, amelyen a magazin olvasói a termékeken túl idén először a kereskedelmi áruházláncokra is leadhatták szavazataikat. A Lidl hat első helyezést ért el, többek között a Kedvenc áruházam, a Legjobb ár-érték arány, valamint a Legzöldebb kereskedelmi lánc kategóriákban diadalmaskodott.

Közönségszavazás döntött
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca számos rangos szakmai elismeréssel gazdagodott az elmúlt két évtized során, viszont azok a díjak, amelyeket a vásárlók szavazatainak köszönhetően nyert el a vállalat, mindig kiemelt jelentőséggel bírnak.
„A Nők Lapja Food Awards díjai is megerősítik elkötelezettségünket, hogy az országszerte megtalálható 207 üzletünkben továbbra is széles választékot, illetve magas minőségű, egészségtudatos táplálkozást támogató élelmiszereket kínáljunk vásárlóink számára. Ezek az elismerések különösen fontosak számunkra, mert egyúttal a vásárlók visszajelzései is. Jóleső érzés azt látni, hogy nemcsak a szakma, hanem vásárlóink is elégedettek velünk, szívesen választanak minket és termékeinket”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője annak kapcsán, hogy a diszkontlánc hat elismerést kapott a Nők Lapja harmadik ízben megrendezett Food Awards versenyén.
A verseny több mint 40 kategóriájának győzteseiről ezúttal is a magazin online felületén meghirdetett közönségszavazás döntött. Az olvasók leadhatták szavazataikat a hazai kereskedelmi áruházláncok üzleteiben kapható kedvenceikre is, így közel 135 ezer szavazat érkezett az idei versenyre benevezett termékekre. A vásárlók végül a Kedvenc áruházam, a Legjobb ár-érték arány, a Legjobb pékáruválaszték, a Legjobb frissáruválaszték, továbbá a Legzöldebb kereskedelmi lánc kategóriákban választották meg nyertesnek a Lidl-t. A legkedveltebb vásárlói termékeket díjazó kategóriák egyikében szintén a dobogó legfelső fokán végzett egyik saját márkás termékével a vállalat: az Alesto Protein Mix nyerte el a Snackek, sós rágcsálnivalók kategória első helyezését.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >