A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország. A Nők Lapja harmadik alkalommal hirdette meg a Food Awards versenyt, amelyen a magazin olvasói a termékeken túl idén először a kereskedelmi áruházláncokra is leadhatták szavazataikat. A Lidl hat első helyezést ért el, többek között a Kedvenc áruházam, a Legjobb ár-érték arány, valamint a Legzöldebb kereskedelmi lánc kategóriákban diadalmaskodott.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/07/Alesto_Protein_Mix_3_jpg-1024x683.jpg)
Közönségszavazás döntött
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca számos rangos szakmai elismeréssel gazdagodott az elmúlt két évtized során, viszont azok a díjak, amelyeket a vásárlók szavazatainak köszönhetően nyert el a vállalat, mindig kiemelt jelentőséggel bírnak.
„A Nők Lapja Food Awards díjai is megerősítik elkötelezettségünket, hogy az országszerte megtalálható 207 üzletünkben továbbra is széles választékot, illetve magas minőségű, egészségtudatos táplálkozást támogató élelmiszereket kínáljunk vásárlóink számára. Ezek az elismerések különösen fontosak számunkra, mert egyúttal a vásárlók visszajelzései is. Jóleső érzés azt látni, hogy nemcsak a szakma, hanem vásárlóink is elégedettek velünk, szívesen választanak minket és termékeinket”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője annak kapcsán, hogy a diszkontlánc hat elismerést kapott a Nők Lapja harmadik ízben megrendezett Food Awards versenyén.
A verseny több mint 40 kategóriájának győzteseiről ezúttal is a magazin online felületén meghirdetett közönségszavazás döntött. Az olvasók leadhatták szavazataikat a hazai kereskedelmi áruházláncok üzleteiben kapható kedvenceikre is, így közel 135 ezer szavazat érkezett az idei versenyre benevezett termékekre. A vásárlók végül a Kedvenc áruházam, a Legjobb ár-érték arány, a Legjobb pékáruválaszték, a Legjobb frissáruválaszték, továbbá a Legzöldebb kereskedelmi lánc kategóriákban választották meg nyertesnek a Lidl-t. A legkedveltebb vásárlói termékeket díjazó kategóriák egyikében szintén a dobogó legfelső fokán végzett egyik saját márkás termékével a vállalat: az Alesto Protein Mix nyerte el a Snackek, sós rágcsálnivalók kategória első helyezését.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közleményt adott ki az OKSZ a Lázár János vs Fanta ügyben
Az Országos Kereskedelmi Szövetség visszautasítja a Lázár János építési és…
Tovább olvasom >E-sport csapat működését gyorsítja fel az SAP Business AI
Az egyik legismertebb e-sport formáció, a Team Liquid csapata kapott…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia beépül a vállalatok pénzügyi folyamataiba
Nincs olyan területe a vállalati működésnek, amelyre ne lenne hatással a…
Tovább olvasom >