A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország. A Nők Lapja harmadik alkalommal hirdette meg a Food Awards versenyt, amelyen a magazin olvasói a termékeken túl idén először a kereskedelmi áruházláncokra is leadhatták szavazataikat. A Lidl hat első helyezést ért el, többek között a Kedvenc áruházam, a Legjobb ár-érték arány, valamint a Legzöldebb kereskedelmi lánc kategóriákban diadalmaskodott.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/07/Alesto_Protein_Mix_3_jpg-1024x683.jpg)
Közönségszavazás döntött
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca számos rangos szakmai elismeréssel gazdagodott az elmúlt két évtized során, viszont azok a díjak, amelyeket a vásárlók szavazatainak köszönhetően nyert el a vállalat, mindig kiemelt jelentőséggel bírnak.
„A Nők Lapja Food Awards díjai is megerősítik elkötelezettségünket, hogy az országszerte megtalálható 207 üzletünkben továbbra is széles választékot, illetve magas minőségű, egészségtudatos táplálkozást támogató élelmiszereket kínáljunk vásárlóink számára. Ezek az elismerések különösen fontosak számunkra, mert egyúttal a vásárlók visszajelzései is. Jóleső érzés azt látni, hogy nemcsak a szakma, hanem vásárlóink is elégedettek velünk, szívesen választanak minket és termékeinket”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője annak kapcsán, hogy a diszkontlánc hat elismerést kapott a Nők Lapja harmadik ízben megrendezett Food Awards versenyén.
A verseny több mint 40 kategóriájának győzteseiről ezúttal is a magazin online felületén meghirdetett közönségszavazás döntött. Az olvasók leadhatták szavazataikat a hazai kereskedelmi áruházláncok üzleteiben kapható kedvenceikre is, így közel 135 ezer szavazat érkezett az idei versenyre benevezett termékekre. A vásárlók végül a Kedvenc áruházam, a Legjobb ár-érték arány, a Legjobb pékáruválaszték, a Legjobb frissáruválaszték, továbbá a Legzöldebb kereskedelmi lánc kategóriákban választották meg nyertesnek a Lidl-t. A legkedveltebb vásárlói termékeket díjazó kategóriák egyikében szintén a dobogó legfelső fokán végzett egyik saját márkás termékével a vállalat: az Alesto Protein Mix nyerte el a Snackek, sós rágcsálnivalók kategória első helyezését.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >