A Lidl lesz a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzora
A Lidl megerősíti a kerékpársport iránti elkötelezettségét és a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzorává, valamint stratégiai partnerévé válik. A nemzetközi kerékpársport egyik vezető csapatával kötött hosszú távú partnerség a 2023. június 30-án kezdődő női Giro d’Italiával, valamint a 2023. július 1-jén megrendezésre kerülő férfi Tour de France-ral kezdődik.

Az egészséges és aktív életmód népszerűsítése a cél
Ez a partnerség nem is illeszkedhetne jobban egymáshoz: két nemzetközi márka, amelyeket a teljesítmény iránti elkötelezettségük egyesít. A Lidl és a Trek ambiciózus közös terveket szőnek. Céljuk, hogy olyan csapatot építsenek a globális kerékpársportban, amely izgalommal tölti el és inspirálja a sportág rajongóit, a női és férfi bajnokok következő generációját, valamint minden kerékpárost, legyen az szabadidős vagy profi versenyző. A két vállalat a partnerség során nem csak a sportsikerekre összpontosít, hanem az egészségre is, amely magában foglalja a testmozgást, a sportot és a tudatos táplálkozást. Társadalmi felelősségvállalásuk részeként mindkettőjük számára alapvető fontosságú az egészséges és aktív életmód népszerűsítése.
„Szeretnénk példát mutatni a fenntartható kerékpározás terén. Ezért is örülünk, hogy egy erős, sokszínű, nemzetközi élsportolókból álló csapatot támogathatunk. Meggyőződésünk, hogy az egészséges táplálkozás és a sportos, aktív életmód erősíti az emberek jóllétét. Ahogyan a Lidl termékei mindenki számára elérhetőek, úgy a kerékpározás is. Ez a sport mindenki számára alkalmas, aki aktívabb szeretne lenni a mindennapokban. Célunk, hogy ezt az üzenetet minél több emberhez eljuttassuk.”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
„Küldetésünk egyik fontos eleme, hogy kiváló ügyfélkiszolgálást nyújtsunk vásárlóinknak és egyértelmű, hogy a Lidl is hasonlóan gondolkodik. Alig várjuk, hogy szorosan együttműködjünk a világ legjobb kerékpáros csapatainak felépítésében, miközben egyre több embert inspirálunk a kerékpár használatára.”
– mondta John Burke, a Trek elnöke
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >