A Lidl lesz a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzora
A Lidl megerősíti a kerékpársport iránti elkötelezettségét és a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzorává, valamint stratégiai partnerévé válik. A nemzetközi kerékpársport egyik vezető csapatával kötött hosszú távú partnerség a 2023. június 30-án kezdődő női Giro d’Italiával, valamint a 2023. július 1-jén megrendezésre kerülő férfi Tour de France-ral kezdődik.

Az egészséges és aktív életmód népszerűsítése a cél
Ez a partnerség nem is illeszkedhetne jobban egymáshoz: két nemzetközi márka, amelyeket a teljesítmény iránti elkötelezettségük egyesít. A Lidl és a Trek ambiciózus közös terveket szőnek. Céljuk, hogy olyan csapatot építsenek a globális kerékpársportban, amely izgalommal tölti el és inspirálja a sportág rajongóit, a női és férfi bajnokok következő generációját, valamint minden kerékpárost, legyen az szabadidős vagy profi versenyző. A két vállalat a partnerség során nem csak a sportsikerekre összpontosít, hanem az egészségre is, amely magában foglalja a testmozgást, a sportot és a tudatos táplálkozást. Társadalmi felelősségvállalásuk részeként mindkettőjük számára alapvető fontosságú az egészséges és aktív életmód népszerűsítése.
„Szeretnénk példát mutatni a fenntartható kerékpározás terén. Ezért is örülünk, hogy egy erős, sokszínű, nemzetközi élsportolókból álló csapatot támogathatunk. Meggyőződésünk, hogy az egészséges táplálkozás és a sportos, aktív életmód erősíti az emberek jóllétét. Ahogyan a Lidl termékei mindenki számára elérhetőek, úgy a kerékpározás is. Ez a sport mindenki számára alkalmas, aki aktívabb szeretne lenni a mindennapokban. Célunk, hogy ezt az üzenetet minél több emberhez eljuttassuk.”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
„Küldetésünk egyik fontos eleme, hogy kiváló ügyfélkiszolgálást nyújtsunk vásárlóinknak és egyértelmű, hogy a Lidl is hasonlóan gondolkodik. Alig várjuk, hogy szorosan együttműködjünk a világ legjobb kerékpáros csapatainak felépítésében, miközben egyre több embert inspirálunk a kerékpár használatára.”
– mondta John Burke, a Trek elnöke
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >