A Lidl lesz a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzora
A Lidl megerősíti a kerékpársport iránti elkötelezettségét és a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzorává, valamint stratégiai partnerévé válik. A nemzetközi kerékpársport egyik vezető csapatával kötött hosszú távú partnerség a 2023. június 30-án kezdődő női Giro d’Italiával, valamint a 2023. július 1-jén megrendezésre kerülő férfi Tour de France-ral kezdődik.
Ez a partnerség nem is illeszkedhetne jobban egymáshoz: két nemzetközi márka, amelyeket a teljesítmény iránti elkötelezettségük egyesít. A Lidl és a Trek ambiciózus közös terveket szőnek. Céljuk, hogy olyan csapatot építsenek a globális kerékpársportban, amely izgalommal tölti el és inspirálja a sportág rajongóit, a női és férfi bajnokok következő generációját, valamint minden kerékpárost, legyen az szabadidős vagy profi versenyző. A két vállalat a partnerség során nem csak a sportsikerekre összpontosít, hanem az egészségre is, amely magában foglalja a testmozgást, a sportot és a tudatos táplálkozást. Társadalmi felelősségvállalásuk részeként mindkettőjük számára alapvető fontosságú az egészséges és aktív életmód népszerűsítése.
„Szeretnénk példát mutatni a fenntartható kerékpározás terén. Ezért is örülünk, hogy egy erős, sokszínű, nemzetközi élsportolókból álló csapatot támogathatunk. Meggyőződésünk, hogy az egészséges táplálkozás és a sportos, aktív életmód erősíti az emberek jóllétét. Ahogyan a Lidl termékei mindenki számára elérhetőek, úgy a kerékpározás is. Ez a sport mindenki számára alkalmas, aki aktívabb szeretne lenni a mindennapokban. Célunk, hogy ezt az üzenetet minél több emberhez eljuttassuk.”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
„Küldetésünk egyik fontos eleme, hogy kiváló ügyfélkiszolgálást nyújtsunk vásárlóinknak és egyértelmű, hogy a Lidl is hasonlóan gondolkodik. Alig várjuk, hogy szorosan együttműködjünk a világ legjobb kerékpáros csapatainak felépítésében, miközben egyre több embert inspirálunk a kerékpár használatára.”
– mondta John Burke, a Trek elnöke
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >