A Lidl legújabb sportpartnersége: női kézilabda-Európa-bajnokság 2024
A Lidl második alkalommal lesz a női kézilabda-Európa-bajnokság hivatalos frissélelmiszer-partnere, támogatva ezzel a frissességet és a tudatos táplálkozást.
A női kézilabda-Európa-bajnokság második alkalommal történő teljes körű sportpartneri szponzorációja része a Lidl sporttámogatási tevékenységének. A vállalat 2017 óta vesz részt a nemzetközi kézilabda támogatásában, és e partnerséget a november 28-án kezdődő 2024-es női kézilabda-Európa-bajnokság keretében tovább folytatja.
A Lidl „Egy csapatban vagyunk” szemlélete abban is megnyilvánul, hogy Európa-szerte elérhető áron kínál friss gyümölcsöket és zöldségeket áruházaiban, illetve, hogy közelebb hoz mindenkit – kézilabda rajongókat, családokat és gyerekeket – a kedvenc sporteseményeikhez.
A Lidl hangsúlyozni szeretné a sport és a mozgás, valamint a tudatos táplálkozás fontosságát, és Európa-szerte inspirálja az embereket az aktív életmódra, valamint arra, hogy a jövőben tudatosan döntsenek az egészséges, fenntartható termékek vásárlása mellett. A partnerség célja, hogy a vállalat segítsen az embereknek abban, hogy a legjobbat hozzák ki magukból, nem csak saját önmagukért, hanem a bolygóért is.
Házigazda országként a torna ideje alatt a Lidl friss gyümölcsöket biztosít a játékosok, a szervezők, a média, valamint a Lidl Kids Team tagjai számára is.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A Lidl büszke partnere a férfi és női kézilabda-Európa-bajnokságoknak, és ezzel a kötelezettségvállalással szeretné hangsúlyozni a kézilabda sport partnereként betöltött pozícióját. Hivatalos frissélelmiszer-partnerként szeretnénk hozzájárulni a sport és az aktív életmód, valamint a tudatos táplálkozás népszerűsítéséhez mindenki számára.”
Thomas Schöneich, az EHF média és kommunikációs igazgatója hozzátette:
„Örülünk, hogy folytathatjuk sikeres partnerségünket a Lidllel versenyeinken. A Lidl eddig is meghatározó támogatója volt sportágunknak, és izgatottan várjuk, hogy folytathassuk együttműködésünket Európa egyik legnagyobb és legkedveltebb márkájával. Nagyra értékeljük, hogy a Lidl érti rajongóinkat, és nagy örömmel tölt el minket, hogy a vállalat az egészséges, aktív életmód támogatásával hozzájárul a sportág ismertségének növeléséhez is.”
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >