A Lidl legújabb sportpartnersége: női kézilabda-Európa-bajnokság 2024
A Lidl második alkalommal lesz a női kézilabda-Európa-bajnokság hivatalos frissélelmiszer-partnere, támogatva ezzel a frissességet és a tudatos táplálkozást.
A női kézilabda-Európa-bajnokság második alkalommal történő teljes körű sportpartneri szponzorációja része a Lidl sporttámogatási tevékenységének. A vállalat 2017 óta vesz részt a nemzetközi kézilabda támogatásában, és e partnerséget a november 28-án kezdődő 2024-es női kézilabda-Európa-bajnokság keretében tovább folytatja.
A Lidl „Egy csapatban vagyunk” szemlélete abban is megnyilvánul, hogy Európa-szerte elérhető áron kínál friss gyümölcsöket és zöldségeket áruházaiban, illetve, hogy közelebb hoz mindenkit – kézilabda rajongókat, családokat és gyerekeket – a kedvenc sporteseményeikhez.
A Lidl hangsúlyozni szeretné a sport és a mozgás, valamint a tudatos táplálkozás fontosságát, és Európa-szerte inspirálja az embereket az aktív életmódra, valamint arra, hogy a jövőben tudatosan döntsenek az egészséges, fenntartható termékek vásárlása mellett. A partnerség célja, hogy a vállalat segítsen az embereknek abban, hogy a legjobbat hozzák ki magukból, nem csak saját önmagukért, hanem a bolygóért is.
Házigazda országként a torna ideje alatt a Lidl friss gyümölcsöket biztosít a játékosok, a szervezők, a média, valamint a Lidl Kids Team tagjai számára is.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A Lidl büszke partnere a férfi és női kézilabda-Európa-bajnokságoknak, és ezzel a kötelezettségvállalással szeretné hangsúlyozni a kézilabda sport partnereként betöltött pozícióját. Hivatalos frissélelmiszer-partnerként szeretnénk hozzájárulni a sport és az aktív életmód, valamint a tudatos táplálkozás népszerűsítéséhez mindenki számára.”
Thomas Schöneich, az EHF média és kommunikációs igazgatója hozzátette:
„Örülünk, hogy folytathatjuk sikeres partnerségünket a Lidllel versenyeinken. A Lidl eddig is meghatározó támogatója volt sportágunknak, és izgatottan várjuk, hogy folytathassuk együttműködésünket Európa egyik legnagyobb és legkedveltebb márkájával. Nagyra értékeljük, hogy a Lidl érti rajongóinkat, és nagy örömmel tölt el minket, hogy a vállalat az egészséges, aktív életmód támogatásával hozzájárul a sportág ismertségének növeléséhez is.”
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >