A Lidl legújabb sportpartnersége: női kézilabda-Európa-bajnokság 2024
A Lidl második alkalommal lesz a női kézilabda-Európa-bajnokság hivatalos frissélelmiszer-partnere, támogatva ezzel a frissességet és a tudatos táplálkozást.
A női kézilabda-Európa-bajnokság második alkalommal történő teljes körű sportpartneri szponzorációja része a Lidl sporttámogatási tevékenységének. A vállalat 2017 óta vesz részt a nemzetközi kézilabda támogatásában, és e partnerséget a november 28-án kezdődő 2024-es női kézilabda-Európa-bajnokság keretében tovább folytatja.
A Lidl „Egy csapatban vagyunk” szemlélete abban is megnyilvánul, hogy Európa-szerte elérhető áron kínál friss gyümölcsöket és zöldségeket áruházaiban, illetve, hogy közelebb hoz mindenkit – kézilabda rajongókat, családokat és gyerekeket – a kedvenc sporteseményeikhez.
A Lidl hangsúlyozni szeretné a sport és a mozgás, valamint a tudatos táplálkozás fontosságát, és Európa-szerte inspirálja az embereket az aktív életmódra, valamint arra, hogy a jövőben tudatosan döntsenek az egészséges, fenntartható termékek vásárlása mellett. A partnerség célja, hogy a vállalat segítsen az embereknek abban, hogy a legjobbat hozzák ki magukból, nem csak saját önmagukért, hanem a bolygóért is.
Házigazda országként a torna ideje alatt a Lidl friss gyümölcsöket biztosít a játékosok, a szervezők, a média, valamint a Lidl Kids Team tagjai számára is.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A Lidl büszke partnere a férfi és női kézilabda-Európa-bajnokságoknak, és ezzel a kötelezettségvállalással szeretné hangsúlyozni a kézilabda sport partnereként betöltött pozícióját. Hivatalos frissélelmiszer-partnerként szeretnénk hozzájárulni a sport és az aktív életmód, valamint a tudatos táplálkozás népszerűsítéséhez mindenki számára.”
Thomas Schöneich, az EHF média és kommunikációs igazgatója hozzátette:
„Örülünk, hogy folytathatjuk sikeres partnerségünket a Lidllel versenyeinken. A Lidl eddig is meghatározó támogatója volt sportágunknak, és izgatottan várjuk, hogy folytathassuk együttműködésünket Európa egyik legnagyobb és legkedveltebb márkájával. Nagyra értékeljük, hogy a Lidl érti rajongóinkat, és nagy örömmel tölt el minket, hogy a vállalat az egészséges, aktív életmód támogatásával hozzájárul a sportág ismertségének növeléséhez is.”
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Visszatér gyökereihez a német Lidl
A Lidl üzleteinek korszerűsítésébe kezdett Németországban azért, hogy ellensúlyozza az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Keserédes – Továbbra is stabil a keserűlikőrök piaca
Továbbra is stabil a keserűlikőrök piaca, bár a hazai márkák…
Tovább olvasom >Oda érkezik a segítség, ahol a legnagyobb szükség van rá a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR együttműködése révén
Több tízezer nehéz sorsú ember támogatása valósul meg a Magyar…
Tovább olvasom >Opten: Félmillió alá csökkenhet a cégek száma
A társas vállalkozások száma két éve csökken, idén októberig közel…
Tovább olvasom >