A Lidl Italia a műanyaghasználat további csökkentését vállalta
A Lidl Italia vállalta, hogy további lépéseket tesz a műanyagcsomagolás csökkentésére a Schwarz Group REset Plastic stratégiája keretében. A cég 2025 végére saját márkás termékei vonatkozásában a műanyagcsomagolás arányát átlagosan 20%-ra csökkentené, és 2021 végétől teljesen megszüntetné a fekete műanyag használatát.
Még 2018-ban vállalta a cég, hogy saját márkás termékeinek műanyagcsomagolását 100%-ban újrahasznosíthatóvá teszi, és 2015-ben beszállítóival együtt célul tűzte ki az 5 milliméternél kisebb mikroműanyagok kivezetését saját márkás kozmetikai termékeiből 2021-ig. A vállalások teljesítése céljából a diszkont számos saját márkás termékének a csomagolását átalakította, így csökkentve a felhasznált műanyag mennyiségét.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Lidl Szardínia szigetén
A Lidl Italia első logisztikai központját nyitotta meg Szardínián, amely…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >