A Lidl France 600 Casino és Monoprix üzlet felvásárlása iránt érdeklődik
Médiajelentések szerint a Lidl France 600 a Casino és a Monoprix zászlaja alatt működő üzlet felvásárlása iránt érdeklődik Franciaországban.
A diszkont áruházlánc egy Kenneth McGrath ügyvezető igazgató által aláírt levelet küldött az Attestor nevű brit befektetési alapnak, amelyben felsorolta azt a 300 Monoprix és 300 Casino üzletet, amelyeket szeretne megvásárolni – számolt be a Le Monde.
Július 15-én az EP Global Commerce a.s., a Fimalac és az Attestor egy átdolgozott ajánlatot juttatott el a Groupe Casinóhoz, amelyet az tárgyalási alapként elfogadott, miután a 3F Holding úgy döntött, hogy kiszáll az adóssággal terhelt cégcsoport megvásárlásáért folytatott versenyből.
Az LSA című kiadvány beszámolója szerint a Lidl érdeklődése a Casino szupermarketek felvásárlása iránt – figyelembe véve piaci részesedését – nem meglepő.
A Kantar adatai szerint 2023 első negyedévében a diszkont csatorna 0,4 százalékpontos piaci részesedés-növekedést ért el Franciaországban, így már a piac 11%-át birtokolja.
A vizsgált időszakban az a negyedév alatt piaci részesedését 3,0%-ra növelő (+0,2 százalékpont) Aldi és a jelenleg 8%-os részesedéssel bíró (+0,1 százalékpont) Lidl vezette csatorna növekedett leggyorsabban.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >