A Lidl folytatja az UEFA Európa-ligával és az UEFA Konferencia-ligával való partnerségét
A fantasztikus európai labdarúgószezont követően a Lidl a 2025/26-os idényben is folytatja együttműködését az UEFA Európa-ligával és az UEFA Konferencia-ligával hivatalos partnerként. A Lidl kezdeményezései az idei szezonban több ezer embert értek el.
Az elmúlt idényben a Lidl és az UEFA Európa-liga, valamint az UEFA Konferencia-liga partnersége 36 nemzetet és 72 klubot hozott össze 342 játéknap során. Ennek köszönhetően a Nielsen Sports felmérése szerint a Lidl vált a tornák legláthatóbb szponzorává, miközben sikerült a rajongókat még közelebb hoznia a futball világához.
A Lidl közösségi kezdeményezései a torna során több ezer játékost, szurkolót és családot értek el. A 2024/25-ös szezonban az áruházlánc:
- több mint 18 ezer adag friss gyümölcsöt biztosított a stadionok látogatóinak, hogy energiát adjon a szurkoláshoz,
- 4685 jegyet osztott szét Európa-szerte, ezzel támogatva a Lidl vásárlókat és családokat, hogy testközelből tapasztalhassák meg az európai élvonalbeli labdarúgás nyújtotta élményt,
- 7524 futballrajongó gyermek lett a Lidl Kids Team tagja, akik kedvenc focistáikkal együtt léphettek pályára, és testközelből élhették át a mérkőzések varázsát.
A Lidl nemzetközi szinten a 2025/26-os szezonra is nagyszerű lehetőségekkel készül a szurkolók számára – megnyerhető belépőjegyek és a Lidl Kids Team élmények mellett egészséges, friss élelmiszereket biztosít a mérkőzésekre látogatóknak. Ez a partnerség megerősíti a Lidl elkötelezettségét az aktív életmód népszerűsítése, a közösségek támogatása, valamint a labdarúgás szélesebb körben való elérhetővé tétele mellett. A tudatos táplálkozás és az aktív életmód fontosságát hangsúlyozva a Lidl az UEFA Európa-ligával és az UEFA Konferencia-ligával kötött folyamatos partnersége révén nemcsak a világszínvonalú futballt támogatja, hanem felejthetetlen, életre szóló élményeket nyújt a szurkolók és a családok számára egész Európában.
„Igazi öröm számunkra, hogy ilyen sok család és fiatal élhette át a meccsek hangulatát és izgalmát a helyszínen a Lidl segítségével. Fontosnak tartjuk, hogy minden kezdeményezésünkkel az aktív, egészségtudatos életmódra inspiráljuk az embereket, így az üzleteinkben a minőségi, egészséges termékek biztosítása mellett a sportolás fontosságát is igyekszünk hangsúlyozni, ami szponzorációs tevékenységünkben is rendre visszaköszön. Nagy izgalommal várjuk, hogy folytassuk partnerségünket az UEFA-val és felejthetetlen élményekben legyen része minél több vásárlónknak”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a Lidl UEFA szponzori szerződését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Spar 1,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette üzlethálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Díjat nyert a HEINEKEN Hungária „Net Zero Production” karboncsökkentési programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Freedom24 elemzés: A Klarna és a Revolut visszahelyezi Európát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >